Tid

Jag har upptäckt att tiden bara helt plötsligt försvinner, den tar liksom inte vägen nnågonstans den bara är helt borta helt plötsligt.
Tycker man kliver upp ganska tidigt endå när Nero vaknar även fast man kanste drar sig lite efter att han har käkat på morgonen men sen när man kollar på klockan så har en eller två timmar bara försvunnit och manhar egentligen inte gjort någonting mer än att gosa med sin underbara son och gett han mat.
Tiden bara flyter iväg och man kan kolla på sin lilla son i timtal utan att tröttna!

Igår var en bra dag. Tog det lugnt på förmiddagen bara myste Nero och jag ja och Pappa såklart också:P
Körde en tvättmaskin med massor av handdukar, sen blev klockan mycket, skulle möta Emma och Maria och självklar så tog tvättmaskinen några minuter extra på sig bara för att...
Svärmor kom förbi också innan jag skulle gå men det var rätt bra för då hann jag hänga tvätten medans hon myste med Nero sen var det i princip bar att byta på busungen och klä på honom för Emma och Maria hade hunnit komma utanför porten.
Vi tog en promenad upp på stan, jag fick byta mina bh:ar som var för små (tänk att det är så dåligt med storlekar...) sen gck vi till nya och satt oss med en kaffe och bulle.
Dock så skulle Maria och hennes syster iväg rätt fort så man hann inte prata så himla mkt men Emma och jag hann med lite grann iaf innan de stängde.
Efter det blev det en promenad hemmåt, eller ja jag kom inte riktigt hem jag kom hem till Jossan och Micke och skulle bara stanna en kort stund men det blev någon timme endå =)

Det var ju endel som ville snooza bebis så Nero blev kvällens centrala punkt när vi var där iaf, direkt när Micke kom hem så snodde han Nero från Jossan hehe.
Det var trevligt att komma på en liten kvällsvisit men sen var det ju dags att äta något för mig också så det var bara att knata hem och så slängde jag ihop korvstroganoff med ris som jag och Dennis åt medans vi kollade på auditions för idol och skrattade lite :P
Det är skönt att vi har en så otroligt snäll son som faktiskt gör att vi har endel egentid jag och Dennis.
Han är så snäll vår lilla kille och otroligt duktig på nätterna med att sova =)
Ska gå och se hur min karl mår nu om han mår bättre och om vi kan komma iväg och handla lite.

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback