promenad

Igår blev det väldigt sent, kom inte i säng förrens 2, jag och Dennis myste i soffan och när jag väl kom till sängen tvärdog jag kan jag lova! Lilleman vaknade kl 6 och ville ha lite mat, sen somnade vi om igen sen vakande han igen vid 8.30 tiden, efter blöjbyte och mer föda så låg vi och myste i sängen hela familjen, både jag och Nero somnade om och vaknade sen av pappas larm på mobilen. Men ingen av oss kände för att gå upp riktigt ännu så hela familjen har myst i sängen idag på morgonen/förmiddagen och det var hur skönt och mysigt som helst!
Nero älskar att ligga och dra sig på morgonen precis som vi, ochdet är klart det är mysigt att ligga mellan mamma och pappa och mysa.
Till sist så var vi ju tvugna att gå upp allihoppa, Dennis skulle ju faktiskt till jobbet och man kan inte vila hela dagen. Jag skulle träffa Emma och Svea för en promenad.
Vid 14.30 tiden ungefär kom jag ut och skulle möta Emma och Svea och ett plus böev att Maria följde med.
Mötte upp dem vid korsningen vid kyrkogården och vi gick tillbaka hit för vi har tydligen ett äppelträd på våran gård som de växer goda äpplen ifrån som Emma och Maria har upptäckt (jag visste inte innan dem berättade om trädet att det fanns).Efter att de fått sina äpplen gick vi vidare mot nyckelbergsparken och sen till Furan, där vi satt oss och tog en liten paus med dricka och glass.

Svea levde om i vagnen och se så söt hon blev efter att ha strulat med mössan hehe sötunge!
På promenad

Ja det är inte lätt att hålla koll på hur kläderna ska sitta alla gånger =)
Några andra som hade koll på detta vr ju iaf Maria och Emma

på promenadMaria

på promenadEmma & Svea

Vår lille prins han sov hela tiden, tyckte det var riktigt mysigt att sova i vagnen.

på promenadNero <3

Efter vår lilla pause vandrade vi vidare, och innan vi skiljdes åt så stog vi säkert stilla på samma ställe i 30 minuter. Och jag var väl hemma någon gång mellan 16.30-17 tiden så det var en ganska lång promenad idag, skönt som bara den att röra på sig, önskar att denna svanskota kunde läka någon gång. Det är som bäst när man är ute och går, synd att jag inte kunde gå hela dagrna, övriga kroppen vehöver ju tydligen också vila =/

Efter en stund hemma fick jag ett överraskande sms, bror min ville komma över och ÄNTLIGEN se sin systerson som han längtat efter att få se IRL. Han ville ha bullar men jag föreslog middag då jag ännu inte hade ätit och medans jag väntade dök älsklingen upp, stackarn hade så ont i halsen så han åkte hem från jobbet så imorrn ska han ringa läkaren å boka en läkartid så de får kolla på honom.

Bror min dök iaf upp efter lång väntan, och han var helt facinerad av Nero, han hann inte ens ta av sig skorna innan han slog sig ned bredvid honom i babysittern på golvet, maten åt han även sittandes bredvid Nero på golvet.
Det var kul att se hans reaktioner och se hur stolt han var att han äntligen blivit morbror.

=)Stolt morbror

Efter maten så blev det mys med Nero som resulterade i att hansomnade i morbrors famn en stund innan han protesterade och ville ha mer mat även han!
Morbror var tvungen att gå och vi har gjort kväller här, Nero sover så skönt i sin säng och jag ska kolla lite på tv en stund annan jag själv går och slocknar i sängen, vilket ska bli riktigt skönt efter denna dag.
Gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback