Långa killen <3

Är lite trött efter en heldag ute i princip.
Gick hemifrån kl 10, skulle vara hos BVC kl 10.40 för vägning och mätning på Nero.
Vår grabb är numera 59,5cm lång! Och väger 5540g! Snacka om att växa så det knakar!
Stl 62 kommer snart också att vara för litet så snabbt han växer på längden! Men det är ju skönt att veta att det går åt rätt håll och att man mår bra vår lille kille :)
Sköterskan på BVC är helt facinerad av Nero, han ligger så pass mycket före sin ålder, med att fästa blicken, följa saker med blicken, vända sig mot ljud, han ler, han skrattar oj ja man hinne rinte ens med allting själv för att han är så snabb. Han är nästan på väg att vända sig också, man ser hur han tränar och nästan är på väg att vända från rygg till mage och tvärtom.
Han är så duktig vår kille <3

Efter besöket på BVC mötte vi upp Sofie och hennes kille Andreas, på stan, uträttade lite bankärenden, sen käkade vi lunch på Falkboet, riktigt gott var det med tagliatellepasta och kyckling m curry.
Det blev ett ganska långt besök sen inne på Lekia efter att Nero fått mat och blöjbyte, hittade en vagn som jag förmodligen vill ha sen toills han börjar sitta, visserligen är det en stund dit men jag funderar redan nu på att slå till på den då det var ett sånt bra pris. Får väl se vad Dennis tycker när han kommer från jobbet ikväll.

Jag har faktiskt handlat kläder till mig själv idag också (kors) var hur länge som helst =) KJol och en tröja och underkläder, så vi ska testa det senare å se hur det sitter, had eingen lust att prova i affären.
På promenaden hem sen så träffade vi Jozzan som skulle åka å jobba och det var riktigt skönt att komma hem och vila ryggen en stund på soffan. Får så fruktansvärt ont i ryggen när jag går eller står för länge eller för mycket så efter denna dag är jag rätt mör i ryggen. Kan ju hoppas att min karl vill ge mig lite ryggmassage ikväll!

Jag och Nero myser i soffan och funderar på vad vi ska göra för kvällsmat tills Dennis kommer hem. Blir väl att kolla på http://recept.nu/ och få lite inspiration.
Förslag, hör av dig :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback