Helg

I fredags när älsklingen sov passade jag på att städa en himla massa. Plockade i köket, städade hela köket plockade på bordet, dammsög hela lägenheten, osv osv.
BJöd sedan svärmor på lunch på latte, riktigt gott och trevligt. Vi traskade vidare på stan, in på Lindex, min mor dök även upp så Nero hade både mormor och farmor med sig, självklart blev det lite kläder till grabben också.
Försökte hitta badbyxor till honom då jag ska ringa i veckan angående babysim, men det fanns verkligen inga! Jo rosa för tjejer, jagtackade nej till dem...
Det är ganska tråkigt att utbudet för små pojkar är ganska dåligt, för små flickor finns det hur mycket snygga och fräcka kläder som helst men för pojkar finns det inte lika mycket tyvärr. När de blir lite äldre då finns det hur mycket som helst så det ska bli kul att handla kläder när han är lite äldre ochdet blir lite snyggare kläder. Men jag hittade ju ett par jätte snygga jeans till honom på Kappahl som jag funderar lite på, för tillfället har jag mycket kläder till honom som han aldrig har använt så jag måsteförsöka se till att kläderna används innan han växer ur dem. Han ahr ju en tendens till att växa så fort!
Vissa plagg har han inte hunnit använda innan han blivit för lång för dem!

Efter besöket på stan knatade Svärmor och jag hemmåt då hon hade bilen här, sen blevdet en lugn kväll hemma, jätte skön dag för övrigt, var jätte trött på kvällen så jag gick och la mig ganska tidigt.

Igår hade jag tänkt att jag skulle överraska min mor med att väcka henne med Nero. Men otroligt nog hade hon redan gått upp och satt vid köksbordet och läste tidningen när jag pch Nero kom, men lite förvånad blev hon när hon hörde nyckeln komma in i låset och hon tyckte inte attdet gjorde något att hon redan var vaken.
Så jag och Nero spenderade nästan hela dagen hos mormor då pappa Dennis jobba...
Mycket mys och lek blev det!

På vägen hemknatade vi förbu Willys för att shoppa lite blöjor och dricka, sen var det bara att börja steka köttfärsen till tacos när jag kom hem.
Riktig mysig middag, vi skulle titta på film senare på kvällen mendet gickinge bra, jag fastnade för badboys 2 och Dennis vid datorn vi skulle kika på en ny film men den blev ju aldrig färdig =/
Så vi får ta det ikväll tror jag.
Riktigt trött var jag efter att filmen var slut och jag somnade ganska snart i sängen, även så Dennis trotts att han hävdade att haninte avr nå trött :)
Men det var inte lika trevligt att vakna av Dennis klocka när den ringde imorse, älsklingen skulle iväg och jobba idag igen. Jag och Nero sov vidare och när Nero sen vaknade för mat låg vi och myste i våran säng en bra stund efter det.
Dagar som är som denna skulle jag kunna ligga i sängen hela förmiddagen för att det är så tråkigt väder, men vi ska nog ta en promenad med vagnen iaf., Och när Dennis kommer från jobbet ska vi hälsa på min farmor.
Men nu ska jag fixa lite här hemma och leka lite mer Nero!

<3 Älskar mina killar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback