Godistårta

Suck vilket tråkigt väder det var imorse och ja det är ju inte så där jätte mycket bättre nu heller, men just för tillfället så regnar det iaf inte.
Varken jag eller Nero ville gå upp imorse men vad gör väl det när det är Söndag? Efter lite mat så sov vi vidare både han jag å Pappa =)
Riktigt skönt att få ta det lugnt när det är söndag.
Fast vi har ju faktiskt varit och hälsat på svärfar som fyllde år igår, där fick vi godistårta och riktigt goda bullar :D
Riktigt mastig tårta var det så nu är man fortfarande mätt i magen efter en bit, men jag blev sugen på att baka bullar, så vi får la se om jag ska få arsle ur vagnen och baka lite eller om jag ska ta mig ut på en kortare promenad med vagnen nu när det väl är uppehåll. men jag kommer bli förbannad på väg ner till vagnen då vi har ett par IQ-befriade grannar som har sin vagn i vår trånga trapp så man måste försöka ta sig förbi för att kunna komma ner i källaren till VAGNFÖRRÅDET där vagnen ska stå.
Är så himla trött på deras vagn så jag har varit nära på å ställa ut den i regnet flera gånger å ens hyresvärd säger gång på gång att de ska göra något åt saken men det händer ju aldrig något. Så imorrn blir det ännu ett argt samtal till dem å händer det ingenting vet jag inte vad jag ska ta mig till.

Ska gå och kolla till min darling som inte mådde nå bra och har lagt sig i sovrummet, se om han mår bättre, sen ska vi se om jag å Nero går ut på en promenad eller inte. Risken finns ju att det kommer ös regn igen, men vad gör väl det, det finns ju regnkläder :D

Ska i alla fall ta å vila min stackars svanskota en liten stund först efter att ha suttit stilla ett bra tag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback