Feber

I förrigår började jag känna mig lite krasslig i halsen men inget allvarligt. Mera som om jagvore torr i halsen å som det var rethosta, men igår blev det värre.
Trotts detta så tog jag vagnen med Nero och mötte Sofie på stan där det var varknad, det kändes i kroppen att jag inte var helt okej, men det var endå skönt med promenad för svanskotans skull. Sjukt att det gör så otroligt ont att sitta för länge menatt det är så avslappnande att vara ute och gå.
Vi sprang iaf endel på marknaden och uträttade endel andra ärenden på stan, Sofie verkade ha spenderarbyxorna på sig så som hon handlade. Hon fick massor med linnen och kläder å lyckades till och med skämma bort sin kille med presenter. För min del blev det lite kläder till Nero och massa strunt från marknaden. Marknadschips och chokladbollar.. Tyckte inte att de hade så mycket intressanta saker, men det var trevligt att komma ut och umgås lite iaf =)

Hemvägen kändes riktigt lång och jobbig ochnär jag innanför dörren tog jag en temp och det visade sig att jag faktiskt hade feber, så det var inte så konstigt att jag kände mig helst slutkörd i kroppen efter "promenaden".
Blev lite mat bara för sakens skull sen blev det tidigt i säng, och det är ju tur att vi har en sån snäll killle som inte är vaken hela nätterna utan bara vaknar 1-2 gånger på natt MAX om han är hungrig, oftast vaknar han enbart en gång per natt för lite käk, men ibland så är han så duktig redannu att han sover hela natten!


Vi skulle ha hälsat på min farmor idag men pga att jag har haft feber så ringde jag och bestämde att vi får komma en annan dag. Men däremot så kom Dennis pappa och Dennis mamma på besök, och farfar har redan börjat skämma bort sitt lilla barnbarn, han fick minsann sitt första Levis plagg, en jätte fin body som han snart kommer kunna ha om han fortsätter växa i den här takten.
Vår lille prins får kläder och presenter nästintill hela tiden tycker jag, häromdagen när Hella, Natta och Anna kom och hälsade på fick han också jätte fina kläder, byxor, skjorta, keps, strumpor och en tröja från när Hella och Natta var på Malta.

Nu börjar min lille prins bli hungrig igen så jag ska se till att han får lite i sig igen!
Hej hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback