Farmor

Ja då var även den här dagen slut, blir väl sängen om en stund. Nero har precis somnat för natten nu så det är skönt, vår snälla kille pratar mer och mer för varje dag som går, han ler och skrattar och charmar alla i sin närhet.
Han sprider så mycket glädje och energi omkring sig så det går inte att beskriva. Han förgyller våran vardag våra liv. Detta är kärlek. Går inte att beskriva den kärlek jag känner till våran son.

Mamma älskar dig Nero <3

Dennis har som sagt jobbat idag, jag tog vagnen med Nero och gick till Big Inn och äntligen hittade jag badblöjor, letade som en tok efter sånna på Willys men de hade uppenbarligen inga för jag gick igenom varje hylla med blöjsorter där igår men hittade inget, men på Big Inn hittade jag på en gång!
Efter promenaden var det bara hem och fortsätta med ens sysslor och sen laga mat, Gyros med bulgur och en typ tzatsikisås, jagtyckte det var gott men ingenhit tyckte Dennis.

Efter blöjbyte åkte vi till min farmor och hälsade på, var länge sen vi var där och hälsade på och hon hade ju inte sett Nero ännu då jag var sjuk när vi tänkt komma tidigare och man vill inte smitta ner sin gamla farmor, de är sköra och dyrbara far och morföräldrar.
Älskade farmor bjöd på fika som vanligt och hon hittade en ny liten ögonsten tror jag <3
Nero trivdes riktigt bra i hennes famn, både skrattade och pratade och till sist somnade han tryggt i hennes famn.
Min far dök även upp, vilket var lite märkligt, har inte sett han på flera år,men det var på nåt sätt skönt att se han också, nu fick Dennis ett ansikte på honom och han fick se att jag mådde bra och att vi fått en välskapt son, han fick träffa sitt barnbarn.
Men han gick efter några minuter så ja jag vet inte vad jag ska eller skulle ha känt blev bara lite konstigt.
Dennis gick hem innan mig och jag var kvar ett tag hos farmor och vi pratade om allt mellan himmel och jord medans Nero fortfarande sov i hennes famn.
Klockan blev 20.00 och tiden hade runnit iväg tyckte jag, hemgång och varva ner lite med sonen framför tv:n, han är så nöjd när han får ligga i sin babysitter framför tv:n eller mysa med mamma eller pappa i soffan. Han är så snäll vår lille son, världens finaste kille.
nero hos gammelfarmor =)Nero hos gammelfarmor(min farmor)


Nero och min farmor <3


Hos mormor

Hos mormor <3


Kommentarer
Postat av: Linda

Han e jättefin, tycker han påminner lite om Riccardo när han var bebis..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback