"dollarrr"

Har lyckats åkt på en förkylning igen, eller ja kanske fått tillbaka den jag nyss hade, vaknade imorse å kunde knappt andas genom nästan å hade fått tillbaka min hosta. Lagom skoj, nog för att det inte har varit något vidare väder ute idag men det hade jag gärna sluppit denna hosta å den täppta näsan.
Så idag har det inte varit mycket aktivitet här hemma. Dennisfick ta Nero innan han åkte till jobbet så jag fick sova ett tag till, givetvis blevdet ju ett par amningar emellan men det var skönt att få vila lite extra mycket idag när jag mådde som jag mådde. Är fortfarande inte bra men är betydligt piggare nu på kvällen, hoppas att det här inte är något som kommer hålla i sig.

Igår var det meningen att min kusin och mitt kusinbarn som för övrigt annars bor i USA skulle komma ochhälsa på. Men Kim (kusinbarnet) verkade ha fått jetlag så de kom inte, efter en stunds övervägande beslutade jag mig för att vi åker dit ochhälsar på över dagen istället. Så jag fick med mig mor min så vi och Nero åkte till Sthlm och träffade kusinerna.
Riktigt trevligt, var kul att se Kim som man inte sett på ett par år, hon har ju hunnit gifta sig och allt. Sen fick de träffa lilla Nero också för första gången.
När vi anlände var det mat som gällde på en gång=pizza, var ingen som hade lust eller ork att laga mat men dte var riktigt gott med pizza.
Efter en stund så kom Marie en tjej som de bodde granne med när de bodde i Hammarby, som en familjemedlem.
Det blev riktiga disskutioner och jag säger bara det den tjejen skulle ha en egen komediserie! Eller börja blogga om sitt liv, jag lovar ni skulle läsa!
Hon kan verkligen berätta saker med inlevelse å nu skulle höra hennes olika liknelser!

Britte (kusinen) och Kim berättade om när Britte var på besök i LA där KIm bor och när de åkte till Las Vegas. Någon gång skall jag åka ditså är det bara.
Självklart blev det ju endel disskutioner om "Svenska Hollywoodfruar" och jag måste bara säga en sak jag skulle inte vilja leva det liv som någon av dessa "hollywoodfruar" lever.
Ta Anna Anka som ett exempel, vad har hon? Ett ganska ensamt liv då maken hela tiden har sina shower, hon lägger 100 DOLLARRR på skönhetsbehandlingar (jag kan inte sluta säga dollarr) och skryter om vad hennes "glitter" kostar.
Nej tack.

Jag är så lycklig över min situation i livet just nu så det finns inget i världen jag skulle byta det emot.
Jag har en av världens bästa livskamrater, Dennis, han är en underbar pappa och underbar på alla sätt.
Och vi har världens goaste lilla son Nero som man bara inte kan få nog av.
Det finns inget i världen jag skulle byta mitt liv me ddessa underbara killar emot.
<3 Älskar er! <3

Nu ska jag passa på att försöka få i mig någonting trotts att jag absolut inte är hungrig innan lilleman vaknar till igen :)


"dollarrr.."

Kommentarer
Postat av: Linda

Hej Tjejen, Vilken härlig liten blogg du har. Att du inte nämnt det tidigare??? Läser nu varje dag så skriv skriv skriv. Jaha så Sthlm stod på almanackan igår!!!!! Trevligt. Hälsa Nero Kram Linda


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback