barnvagn

Upptäckte en ganska rolig sak idag när jag stog och väntade på Emma och Svea.
Vi skulle gå på en långpromenad så jag stod såklart med vagnen och väntade och givetvis tittar ju endel ner i vagnen. Men det jag upptäckt är att endel nästan vill krypa ner med huvudet i vagnen för att se vad det är för litet knyte som ligger där. Och tro det eller ej det är inte kvinnor eller damer som är värst som man skulle kunna tro, de som "glor" mest är farbröder, äldre herrar.
Vet inte hur många farbröder som gick förbi oss idag när vi stog och väntade endel trodde jag skulle tappa huvudet eller få nackspärr så som de glodde.
Var en liten rolig upptäckt jag gjorde idag...

Var riktigt skönt med en lång promenad idag, visst blåste det bra mycket ute men var skönt i solen.
HUngrig som jag vet inte vad var jag när jag kom hem och kastade i mig gyros och bulgur som vi åt igår kväll, hann nästan äta färdigt innan Nero vaknade och var lika hungrig han.
Jossan kom över på kaffe senare mot kvällen, riktigt trevligt.
Nu efter kvällsmaten och film med älsklingen har vi myst massor med Nero i soffan och nu ligger han och sussar så gott i sin säng. En annan ska också snart stupa i säng så man orkar morgondagen, ska bli intressant att se hur mkt Nero har gått upp imorgon när vi ska till bvc!

Natti natt

Kommentarer
Postat av: Ingrid Wikström

Hej! hur löd dagens mått på BVC? Tycker Nero är jättelik dig. Eller vad tycker ni ? mest drag från dig eller Neros pappa? Hoppas allt är bra ! =)

2009-09-29 @ 17:02:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback