Andra bullar



Jag har precis bakat massa goda bullar ( har provsmakat) fick ett ryck efter att havilat på soffan å efter att ha käkat goda bullar hos svärfar igår.

Idag har jag hunnit med ganska mycket, gick upp vid 9 någon gång då Nero vaknat, det var ingen ide att somna om igen, efter att ha stökat en hel del hemma med papper och viktiga telesamtal tog jag å Dennis oss upp på stan och uträttade massa ärenden.
Hade tänkt jag skulle köpt ett solskydd till bilen att sätta på fönstret vid Neros plats men Lekia hade riktigt dåkigt med sånna, valet jag hade var "Prinsessor eller Tummen" jag eller vi bojkottade båda två.

Efter den lilla promenaden på stan så blev det lite lunch, varpå mina killar låg å sov båda två, en annan fortsatte slava vidare med tvätten, det blir ganska lätt mycket tvätt nu när man har en liten :)
Men han är ju så underbar vår lilla prins, så oerhört snäll!

Nu står min karl i köket och lagar mat, det doftar iaf väldigt gott så jag hoppas de kommer smaka lika gott :)

Imorrn ska vi ta oss ner till BVC för rutinkoll, se om killen fortsätter att gå upp som han ska, vilket jag inte tvekar på att han har med den aptit han har :)

Älsklingen så vackerVår underbara prins <3



Nu ropar karl att maten är färdig ska passa på innen enliten vill ha mat =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback