Trötter..

Vaknade imorse till att min underbara son låg och pratade i sin säng, det är så mysigt att vakna på morgonen och höra hur han bubblar och pratar. Man riktigt smälter!
Man blir ännu gladare när man säger godmorgon och man möts av världens vackraste leende! Han är så fin våran son!
Efter att ha lyssnat på han en liten stund tog jag upp honom och då kom han på att han var hungrig, så det var bara till att amma sen låg vi och myste en bra stund på morgonkvisten, och skönt som bara den ochmysigt! Jagvar riktigt trött imorse, har varit det de senaste dagarna...
Vid 9.30 tiden gav jag upp för då tyckte Nero att det var himla tråkigt att ligga i sängen och mysa plus att jag var tokhungrig!
Så upp klev vi, käkade frukost och Nero lekte endel på golvet, sen träffade vi Helen och Loke och gick en riktigt lång promenad! Skönt som bara den!
Tror vi var ute i nästan 3 timmar, men tiden går fort när man har roligt!
Och barnen älskar ju att åka vagn ute i friska luften!
Kom hem vid kl 14 då var det dags för lunch sen väckte jag Dennis som verkligen fick sova ut, han tittade på mig med stora ögon när jag sa att kl var 14, VA?!
Ja helt plötsligt tyckte han halva dagen gått, men jag ville inte väcka han imorse, han har ju jobbat tidigt så det kan vara skönt att sova lite då :) Men så länge hade varken han eller jag tänkt han skulle sova men skönt för han hehe =P
Jag käkade lite lunch medans Dennis klädde på sig och gjorde sig iordning, och efter matning av barn och blöjbyte var det bara iväg igen då!
Skreb på uppsägningen av lägenheten idag, Dennis var ner och sa upp bredbandet, vi hälsade på mamma på jobbet där jag kopierade ett papper, sen handla på Willys, och jag och Nero skjutsade min bror tillkolsva så fick Dennis bära upp matvarorna ist :P

Väl hemma var det riktigt skönt att sätta sig i soffan, och vår lilla kille var riktigt trött idag somnade en timme tidigare än när vi brukar lägga honom för natten, men det gör mig ingenting är han trött så ska han ju få sova och förresten så kommer hanju sova längre nätter numera också,12h sömn per natt ska ju de små liven ha =)
Och apropå sömn så ska nog jag göra detsamma är trött som bara den!
Natti natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback