Spenderarbyxorna på

ja fy fan idag har vi spenderat alldeles för mycket pengar. På tok för mycket!
Elgiganten "Mega Store" på Erikslund hade öppningserbjudanden på tv apparater telefoner osv.
Så vi tog oss dit på eftermiddagen efter en lugn förmiddag hemma.
Var en liten kö när vi kom dit men det tog inte direkt lång tid innan vi var inne ett par minuter bara.
Vi kikade runt därinne jag, Dennis och Olle, Nero sov så gott så när han blev skjutsad.
Tvapparater var en vara som gick otroligt snabbt i butiken iaf. Vi ahde kollat en tv vi ville ha, fanns jättemånga kva rså vi bestämde oss för att kika på annat innan vi tog en för att slippa köra omkring på den, så det blev, extern hårddisk headset å lite annat.
När vi kom tillbaka fann tv:n inte kvar alla var slut...

Men påstridig som man är så fick vi köpa demoexemplaret ^^
Det blev även en till tv av annat märke... (ja jag vet..)
Shoppinglistav var ju dock inte riktigt slut där.
Jag gjorde mig ett kap tycker jag iaf:

telefonen min

En samsung Touch, införskaffade vi oss till mig.
Jag behövde verkligen en ny telefon då jaggått med min telefon som varit trasig bra länge. Inge knapplås å trasig lucka, men den har ju fungerat annars.
Så nu fick jag mig en ny telefon, sen får vi väl se om vi fortfarande låser upp Dennis "gamla" 3 telefon eller inte.

Tiden gick så fort inne på Elgiganten att vi var jättehungriga när vi stog i kassan, så vi tog driven förbi Max oxh stannade till på ett ställa för oss själva och åt i bilen, skönt att slippa folk.
Sen blev det tempo hemmåt, in med barn och elektronik sen varva ner en stund innan snabbshopping på Willys, vi orkade inte storhandla idag av någon anledning ^^

Imorrn blir det förmodligen middag hos svärmor, nu ska jag passa på att kika lite på tv innan jag ska sova.




Min son, min älskade lilla son
jag kan titta på dig i timtal utan att tröttna
upptäcka nya små färdigheter och saker som jag älskar med dig
Dina små händer med fingrar så små
som kramar om mammas finger
de små tårna som kniper när det killas under foten
Det underbara leendet man får tillbaka när man säger godmorgon
och tar upp dig för att börja dagen
De underbara små läten du frambringar när du pratar
man blir varm i hela själen
Min son min älskade lilla son
om man inte visste vad kärlek var innan så här har du kärlek
Mamma älskar dig Nero <3

Mamma och Pappa älskar dig av hela våra hjärtan älskling <3
Nero <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback