promenad

Idag vaknade jag av min sons underbara kvitter, han låg och bubblade på för fulla muggar i sängen, och jag tänkte att kag skulle få med det på film... Sprang och hämtade videokameran, och satt på den, men då slutade ju Nero att prata han stirrade bara på videokameran och tyckte jag såg knäpp ut, och inte ville han börja prata igennär jag filmade heller, ,men när jag la bort den så satte han igång igen... Typiskt...
Glad blev han iallafall när vi gick upp han och jag, vi pratade och skrattade och myste för oss själva på morgonkvisten innan pappa vaknade och var med.
Han är så underbar vår lilla prins, man blir så lycklig av att bara titta på honom!
Och när han sover saknar man honom lite redan^^

Fick en redig promenad idag, gick först och främst till Big Inn för att hämta ut massor med kort som jag fått framkallade, sen var ju tanken att jag skulle hämta upp Sofie och Alex utanför Sofie,så  jag började knata från Big Inn på ringvägen och mötte upp min bror först som skulle ta sällis ner på stan, när jag närmade mig Sofies hus så var de ju såklart inte färdiga... Så jaggick ner på stan med bror minoch uträttade mina ärenden istället och när jag väl var färdig kom de ner på stan istället. Så vi följde med dem och käkade på Verona, kebabtallrik blev det för min del, menjag måste säga att verona bara sjunker i mina ögon.. Det var nu väldigt länge sen jag åt någonting därifrån, men blevinte direkt nöjd den här gången heller, först var det nästintill ingencola  i deras dricka... vi fick iaf drick apå flaska istället när vi sa till (det värsta jag vet är dricka utan kolsyra) sen har deras kebabtallrikar blivit så himla små! Förut orkade man inte ens en tallrik själv, man kunde dela två st och ändå fanns det mat kvar, men nu käkar man upp hela och känner att det skulle gå ner lite mer...Vet inte hur det är med pizzan men ja missnöjd på dem är jag...

Nog om det..

Efter mateniaf så gick jag och Nero hem och tog det lugnt en stund innan vi köpte chips och åkte hem tyill Sofie där vi fikade (Jag och NEro, Sofie, Andreas, Alexandra, Andreas nr 2, Jannina, och Simon, sen blev det lite struntprat och lite idol, Nero var såklart trött så han sov mestadels.
Åkte hem när klockan började närma sig 22, Nero sov ju såklart som en stock när vi kom hem så det var bara att klä av älsklingen och lägga honom i sängen.
Sen kom älskling hem från jobbet!

Jag ska passa på och gå och lägga mig om en stund ska först umgås med min darling en stund innan jag stupar.
Imorrn ska jag på Halloweenfest ser fram emot det, hoppas att det ska bli skoj!
Nu säger jag gonatt!

Älskar min karl och vår underbara son <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback