ojsan!

Har inte haft tiden eller orkan att uppdatera på ett par dagar har haft fullt upp!
I tosdags gick jag på en kortispromenad med Jossan och Melizza, had ebakat bullar som vi smaskade på efter promenixen och Jossan och Melizza fick nya näsor:

Mor och dotterMor och dotter
Så söte hehe =)
Melizza försökte fästa en näsa på mig men den bara trillade av så vi struntade i det till slut.

Fredag en riktigt mysig dag, jag och svärmor var hos ett medium och hade varsin privat sittning. Riktigt skoj och intressant, dock fick man sig lite bannor =)
Knatade över till mammsen min sen på eftermiddagen och var där tills på kvällen då Dennis ändå jobba kväll!

Lördag: Suzen ringde och vi hade tänkt vi skulle pka och bada, åkte ut till henne och kollade in det nya mysiga huset som hon hyr. Vi skulle till Arboga badhus, men det tog ett tag att komma iväg så när vi kom fram så skulle de stänga om 40 min så vi beslutade oss för att åka tillbaka till Suzen och på Alvas förslag käka pannkaka ist!
Sagt å gjort, pannkaka blev det, kaffe å lite mys, sen blev  det dags för mig att åka hem med lilla Nero.
Vi myste massor i soffan innan pappa kom från jobbet och det var dags för sängen för lillen.

Det är så roligt med Nero, han upptäcker mer och mer saker både med sig sjäv och med omgivningen, den 8 okt upptäckte han sina fötter när han satt i mormors knä :)
Häromdagen var han på god väg att vända sig från rygg till mage, och han gör mer och mer ljud, pratar som bara den när man pratar med honom.
När han ler och skrattar vill han verkligen att det ska komma ljud och ibland så kommer det nästanlite riktigt skratt! Man blir så glad när han ler, skrattar och pratar! nero är helt underbar! <3


Igår var vi på mässa i Solna: Hälsomässa, var ganska intressant men det fanns bra mycket skumma personer där också, menmycket att titta på. Det var jag svärmor, svägerska, och Britt-Lis och Nero såklart, vi passade på att gå på storseans, Nero var så himla duktig, var tyst å lugn hela tiden och sov nästintill hela tiden för den delen. Och mediumet var duktig fick kontakt med flera personer dock ingen som vi kände igen, men det var intressant att lyssna.

Tog en stund att åka hem sen och Nero var vaken strax efter Enköping, ända hem och väl hemma var han också vaken tills efter han badat och ätit en sista gång sen tvärslocknade han, lilla killen hade varit vaken så länge :)

Lagade kyckling och ris till mig och Dennis, blev riktigt gott, blev film och mys i soffan sen tvärdeckade även jag i sängen, trött efter en hel dag på mässa.
Idag så tog vi det väldigt lugnt och vilade hela förmiddagen jag och Nero bara låg och myste i soffan. Det är ju så underbart när ens barn sover på ens mage och man känner den goda bebisdoften, riktigt mysigt var det imorse.
På eftermiddagen pallrade jag oss ut på en promenad, och vi lyckades ju gå ut just när det skulle till att börja spöregna! Det var ju bara att fortsätta att gå annars hade man ju aldrig kommit ut idag.
Vi gick hem till Sofie och hälsade på ett tag, drack lite kaffe och samtalade lite om väder och vind, sen var det dags att gå hem igen.
Satt igång med disk å tvätt, matlagning och nattning av barn.
Var gott med lite mat och tv titt.
Sen hamnade jag här, Dennis har kommit från jobbet för en stund sen, och jag ska umgås lite med min älskade karl innan jag ska stupa i säng =)

Gonatt!

Kommentarer
Postat av: jozzan

hahaha.. bästa bilden juh=)) hoppas de är bra me dig?? ska snart ringa dig tänkte jag =)) puss på rumpan

2009-10-26 @ 16:21:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback