Kusinvitamin

Fick en snilleblixt i fredagskväll, tänkte att jag skulle passa på att hälsa på mina kusiner när Dennis ändå jobbade helg, så i lördags förmiddag åkte jag och Nero till Kusin Anki och familj och hälsade på.
Åt god middag och bara myste tillsammas hela familjen, kollade på film gjorde vi också: Buy A, en okej film med en okej story dock lite seg tycker jag, och jag gillade inte slutet, men men.
Kusinerna träffade för första gången Nero, och Massi( Ankis karl) blev bra sugen på en till liten.
Här kommer lite kort på kusinerna:

<3
Trotsig treåring Riccardo och Nero.
Riccardo var så stolt över att han fick "hålla i" Nero och tjatade flera gånger om att han villa hålla i bebisen igen :D
Sötaste ungarna hehe
<3
Boxaren Zebba och Nero. Förstå att mitt lila kusinbarn som jag tyckte var liten och alltid ska vara liten numera är 15år, tränar boxning på högnivå och tävlar PLUS att han har skaffat sig en flickvän!
Tyckte det var nyss han var 8 år och gick i andra klass och jag hjälpte honom med läxorna, men shit vad tiden går fort!


Kusin Anki och Nero myser en stund innan det blir dags för mat och sova lite ^^


Massi och Nero, man ser att han blir bra sugen på en till liten =)

Vi hade en jätte mysig helg jag och Nero, var skönt att komma iväg lite och umgås med kusinerna och prata gamla minnen osv:)
När vi kom hem på söndagen myste vi hela familjen <3
Pappa hade saknat sin lille son och mig såklart.
Var svårt för Dennis att kliva upp imorse å för mig med för den delen, vilket skitväder det är vi har fått, grått och mörkt i princip hela dagarna...
Men upp gick jag iaf och klev ut för långpromenad med älskingen och vagnen trotts duggregnet som härjade...
Blev en vanlig 1h promenad(börjat tagit det som standard..)
Efter promenaden blev det storstädning: dammsugit golven, skurat golven, donat med disken, plockat med tvätten, plockat plockat å plockat... Ja sen skulle det komma nån snubbe och prata om barnförsäkringar men det kom fan imig ingen... Oseriöst..
Men men, då fick jag helt plötslit mer tid på mig att ta mig till Dennis jobb för att hämta upp honom och åka till vårat framtida hus :D
Kikade på tapeterna och liknande så nu har jag massor massor med tankar i huvudet om möblering, färger osv :D
Imorrn ska jag säga upp lägenheten, och ringa endel viktiga samtal, så veckan ser rätt så skoj ut.
Ska även med svärmor till Eskilstuna imorrn en sväng på eftermiddagen, men jag hinner ju iaf med min dagliga promenad och lite samtal...
Men nu ska jag skicka efter lite bilder på vår underbara prins <3


Min underbara son.
Det går inte att beskriva den otroliga kärlek till sitt älskade barn.
Mamma älskar dig Nero <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback