Hemmafru

Idag  har jagverkligen känt mig sim en liten hemmafru haha!!
BBörjade med att plocka med disken och dona lite här hemma, sen lagade jag lunch till mig å Dennis när han komn från jobbet så det var i princip mat på bordet när han kom hem. Vi åt tillsammans hela familjen, dock fick ju inte Nero smaka han är alldels för liten för det än så länge =)
Efter  lunchen började jag plocka med tvätten och vek in den, varpå torkställningen helt gick sönder idag så jag bestämde mig för att ta en snabbsväng till Ikea å inhandla ett nytt.
Sagt å gjort så hämtade jag upp svärmor så åkte vi med Nero en snabbsväng till Ikea, där jag handlade tvättställ och en pall till hallen sen blev dte faktiskt inte så mkt mer, vi kanske ska flytta så  då kommer jag vilja pka dit massor avvänder så inge större shopping nu!
Sprang in en snabbis på Willys innan jag släptte av svärmor för att inhandla jäst.
Vo bar upp alla grejer sen skjutsade jag hem svärmor och jag och Nero åkte hem, för att äta och tillaga mat.
Efter att sonen var mätt och belåten började jag med middagen samtidigt som jag påbörjade degen till bullarna.
Middagen blev väl sådär, wok med nudlar, idag blev det inge avacerat.
Medans vi åt så jäste degen och efter maten var det bara att sätta igång med bullarna.
Över 100st blev det! Både vanilj och kanelbullar så nu finns det iaf en liten stund lite bullar=)
När bullbaket äntligen var färdigt var det bara att ta tag i sonen som var mer hungrig och sen natta honom.

Städningen fortsatte sedan i köket och jah har även monterat ihop pallen i hallen så nu kan man äntligen sitta i hallen när man tar på sig skorna (skönt).
Har kikat lite på tv och nördat runt på fb men tänkte kräva lite ryggmassage av min karl nu, har så himla ont i ryggen. Men svanskotan är MKT MKT bättre u, dock i vissa lägen blir jag påmind om den men nu kan jag sitta utan att nästan fälla en tår och jag behöver inte ens tänka mig för när jag ska sätta mig ner som jag fick göra i början.

Ska slita i karln nu tänkte jag.
Imorrn kommer svärfar på fika sen blir det nog en promenad.
Hej på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback