annanaspaj

Igår tröttnade jag på att befinna mig i våran lägenhet och i köping. Gjorde mig och Nero iprdning efter en lugn morgon och förmiddag och hälsade på Jenny i Kungsör.
Blev en riktigt mysig dag med Jenny Nero och hennes son Tobbe.
När jag klev innanför dörren fick jag i princip inte göra någonting med Nero, han blev beslagtagen ^^
Men när det kom till mat gav hon tillbaka honom, hon ansåg inte riktigt att hon kunde hjälpa till påden fronten, det ansåg väl inte riktigt jag heller.

Vi drack kaffe, snackade massor om vad som sker på jobbet nu när en annan är borta och massaq annat strunt, riktigt mysigt var det. Och hennes son Tobbe bubblade på som bara den och han visade mig sitt rum och alla sina gosedjur , så söt kille!
Det blev en heldag i Kungsör och varken jag eller Dennis kände för att laga mat så det blev pizza (usch skärp 2 dagar i rad...)
Ja va fan man får vara lat ibland =P
Blev iaf mys med pizza framför en film i soffan.
Efter filmen fastnade jag vid datorn ett tag och donade en massa med att ladda upp bilder för framkallning, det tog sin lilla stund och trött blev jag, kröp ner i sängen men kunde ta mig sjutton inte somna!
Jag vred å vände på mig, klev till slut upp och satt mig i köket en stund och bläddrade i Neros "mitt första år bok" och fyllde i lite grann, pratade skit med älsklingen, gick tillbaka till sängen och jag vet inte hur lång tid det tog men bra lång tid tog det innan jag somnade.

Jag var inte den piggaste imorse när Nero sa godmorgon, men vem kan motstå denna underbara lilla pojke?
Vi myste i sängen bara han och jag innan vi klev upp på riktigt, och han pratar och pratar så mysigt att lyssna på han på morgonen, eller ja alltid för den delen :P

Iordninggorda kilade vi till svärmor där vi blev bjudna på lunch och annanaspaj med glass, riktigt god paj! Maten var också kanongod så det var en riktigt lyckad dag det här!
Blev kvar ganska många timmar innan vi knatade hemmåt igen,där det blev bad för Neros del och dusch för min del.
Vi har myst i soffan jag och Nero och Dennis sover redan så jag ska väl också ta och dimpa ner i sängen å se om jag kan sova, upptäckte dock att det var fullmåne, och jag brukar ha riktigt svårt att somna när det är fullmåne så jag hoppas väl att jag ska kunna somna.

Nattinatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback