växer

Min lilla älskling bara växer och växer!
Han verkar ha kommit i en tillväxt period och har numera börjat äta ännu mer och kan ibland till och med vakna på natten för lite mat.
Har nu hänt ett par nätter i rad, men detär ju inte så konstigt om han kommit i en växtperiod =)
Kan käka fler agånger på rad även fast han verkar ha ätit sig mätt så går det ibland 30 min sen e han hungrig igen, men det sägs ju att de små färbränner maten eller smälter den på ca 20 minuter så ja är man i en växtperiod så klart man förbrukar lite energi om kroppen snor den ;)
Men han är för go år lilla kille, han skrattar i princio hela dagarna och prata högt å länge!
Man vaknar på morgonen av hans kvittrande ifråm spjälsängen bredvid en å man kan inte låta bli att bara ligga och le och lyssna en stund innan man säger god morgon och möts av det vackraste leendet på jorden!
Och han blir så glad när man tar upp honom och myser och busar med honom innan vi går upp på riktigt.
På skötbordet skulle han kunna ligga hur länge som helst, han ahr en mobil ovanför skötbädden med små fiskar (från Ikea) som han verkligen ÄLSKAR, han ligger å skrattar och pratar p ler åt de där fiskarna som bara den!
Han är för otrolig vår underbara son!

Idag ahr vi varit hos Jossan och hälsat på, drack lite kaffe, spelade spel med barnen och ritade även med barnen, fick riktigt fina teckningar! Dem åker upp på kylskåpet så länge =) Tiden fullkomligt rann iväg å när vi kikade ner på kl var hon redn 15.25 så det var inte så konstigt att  jag började bli hungrig så vi knatade hemmåt igen jag å Nero och käkade lite. Men vi blev inte så långvariga alls utan jag bliv lite irriterad och gick ut med vagnen så jäkla skönt att rensa skallen. Jag är ju så snabb med att vilja göra saker, vill börja fixa i huset nu nu nu! Medans min kära sambo vill ta det lite lugn, vilket också är förståeligt. Har så mycket tankar och ideer i huvudet och vill gärna börja måla redan nu men vi får vänta lite.
På min promenad fick jag ideen att vi skulle hälsa på Carro och Seb vilket vi även gjorde, de var mitt i maten och bullbaket =)
Blev en kortis bara sen hem till en varm skön dusch och en varm mysig famn hos min kära sambo!
Nero somnade snabbt som attan i sängen och jag kunde i lugn och ro kolla på Ugly Betty och Desperata hemmafruar senmysa med kärleken <3

Ska nog slå omkull mig själv i sängen nu innan jag somnar här...
Blir fika med Anna och Hella imorrn =)
Natti natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback