Tröttsöndag

Igår fyllde Suzanne 25år så det var tjejemiddag och utgång på schemat. Jag kom dit lite senare, ville ju umgås med familjen och ge Nero mat e innan jag åkte ut.
Var jätte trevligt, åt god mat och drack god bål, hon hade pysslat och donat och fixat så mysigt och gott. Hon är så händig Suzen =)
Efter massa massa tjejsnack så åkte vi in till stan och det blev Brorsan&Syrrans, först agången jag var ut på krogen sedan jag och Dennis blev tillsammans och därmed först agången jag var på Brorsan&Syrrans, och det var helt okej. Jag tyckte ju att det var jätte mycket folk men jag hade ju å andra sidan inte så mkt att jämföra med =)
Men skoj som bara den var det, men vid ett tiden hade jag fått nog och ville bara hem till mina killar!
Nero sov så gott i sängen och Dennis var fortfarande vaken men la sig samtidigt som mig, och idag vaknade jag 7.30 av Nero som var hungrig, fixa i ordning lite ersättning och gav honom sen fick Dennis en farsdagpresent av Nero innana vi sa hej då till han eftersom hanskulle åka å jobba...
Både Nero och jag låg kvar i sängen ytterligare nån timme och bara vilade och myste, men efter en stund så tyckte Nero att det var tråkigt och ville leka så vi klev upp.
Han ahr börjt leka som bara den i sitt babygym och han skrattar så man kan nästan inte hålla sig själv från att lee brett när man ser honom. Finns en leksak med en liten spegel på och han är för underbar när han ser sig själv i den lilla spegeln! Det bara bubblar av skratt ifrån honom när han leker, och det är så roligt att leka med honom!

Vädret har ju inte direkt varit nå roligare idag än de tidigare dagarna, så inne har vi varit hela dagen, trötta som bara den både jag och Nero, men det gjorde mig ingenting att han avr tröttis för då fick jag mysa mera med honom! Måste ju passa på medans han är så liten att han vill mysa, tiden går ju så fruktansvärt fort!
Huxflux så kommer han  börja första klass och inte vilja mysa med mamma!
Men det känns som att det var igår vi kom hem från bb med vår lilla bebis! Samtidigt känns det som om han alltid varit en del i vårat liv. Jag kan inte föreställa mig livet utan vår älskade son!
Han sprider så mycket glädje och kärlek omkring sig, han förgyller så mångas vardag och han är våran vardag vår älskade fina son!
<3<3<3
Mamma och Pappa älskar dig Nero
<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback