torsdag

varit med Nero till doktorn idag, allt såg så bra ut så!
Växer gör han också med besked så allt är i tipp topp form med honom!
Efter läkarbesöket och lite mat åkte vi ut till Tilde i Kolsva och hälsade på smååååå bebisar!
Min lilla älskling har ju aldrig varit sådär liten som deras små tvillingar är, hennes väger nu ca 3500g vardera, det gjorde ju min lilla Nero i magen. Blev mycket mys med olika barn idag och Nero kollade in deras babygym som han verkade gilla, men det mjuka babygymmet han har här hemma har han inte riktit bestämt sig för om han tycker om eller inte och gud så nyfiken och intresserad han var av Oden och Svea när de lät och grymtade =)
Ska bli kul att se när de alla växer upp se hur de reagerar på varandra och hur tvillingarna växer i förhållande till hur Nero växer!
Så Cazzi har hållit i små bebisar idag och bytt blöja på liten Svea, åhh det var bra länge sen Nero hade de där små blöjorna :D

Efter kafferep och bebissnack var det sags att åka hem och det var ju nästan snöstorm ute, såg inte mycket alls de första metrarna man satt sig i bilen tack vare allt snökaos, tur att man redan bytt till vinterdäck iaf =)
Hemma fick jag vänta på Dennis innan vi kunde åka å handla, och jag glömde ju hälften av grejerna jag hade tänk att handla så ja det blir väl till affärn imorrn igen :P
Ska även se om vi kan hitta någon farsdagpresent till Dennis från Nero också =)
Men nu blir det läsa och sen sova!
Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback