Sover

Jaha sonen somnade om i babysittern tydligen efter en stunds vakenhet, ingen morgonkille det där, brås väl på mig å pappa skulle jag tro vi som inte heller är mogonmänniskor egentligen men en annan har ju nästan blivit det ;) Fast det är ju enormt skönt att sova på morgonen, och allra helst om du inte får, eller ska upp till någonting och ska passa en tid då är det skönast att sova!!

Han är så söt när han sover, han ligger å kramar om sin snuttefilt och riktigt myser med den, jag skulle nästan vilja krypa ner bredvid honom och mysa ner mig! Men jag får väl vänta med att mysa med han tills han vaknar, min lilla guldklimp.

Idag hade jag tänkt att vi skulle till cheapy och kolla på en färg jag sett, sen hade jag tänkt ta en långpromenad med Nero när Dennis åkt till jobbet, får se om jag kan lura med mig Helen å Loke kanske =)
Och ikväll tänkte jag kolla på den nya dokumentärserien på fyran "Mamma till en mördare" den kan vara intressant.
Får väl försöka komma med en uppdatering senare om hur serien var=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback