Sagan om Ringen

Igår kollade vi på Sagan om Ringen den utan bortklippta scener!
Shit vad lång den var! Men tiden gick fort när man kikad epå den, de filmerna är ju så otroligt bra!
Endel grejer hade man ju glömt bort också så det var riktigt kul att kika på :)

Vi skrev papprena på huset igår också så nu är det formellt så att vi blir husägare SENAST 1:a Februari, så de kommer väl bli till att börja renovera det vi ska fixa nu framöver på lediga studer, ska bli skoj!
Var och firade Maria också och blev bjuden på både smörgåstårta och godsaker!
De flesta hade ganska kul åt Nero och Svea när de höll på  och donade de små liven :)


Och idag har jag varit på promenad(var jag igår med för den delen) sen gick jag ner till KMV lokalen å mötte upp Jannina för å kika på julmarknaden men de skulle precis gå när jag kom fram så jag kikade en snabbis men gick hem lika fort för de fanns ingenting att kika på!
Han hem och ge Nero lite mat och slänga i mig lite jag med innan Jannina kom och hämtade den gamla tv hyllan vi hade så nu har vi en belatning mindre när vi ska flytta!
Är väl bara nå gamla bilsäten som ska kastas eller säljas... Ingen som vill köpa SAAB bilsäten passagerarsäte å hela baksätet finnes...

Åkte och hälsade på Tilde på eftermiddagen och gosade lite med lilla Oden, Tilde tycker han blivit stora killen på 4500h å 55cm lång, ja ehmm nästan så "stor" var Nero när vi fick åka hem från BB! :D
Hehe lätt som en fjäder är Oden när man jämför med Nero idag å lilla Svea är också lätt som en fjäder. Sötasmå liv =)
Riktigt trevligt att komma å hälsa på hos familjen Mattsson sådär på lördag em=)
Blev sen storhandling med karln men shoppinglistan glömde jag hemma men jag tor nog vi fick de vi skulle ha plus någe mer... Men men mat ska vi ju ha för tattag framöver nu iaf! :D

Har badat min lilla kille som blöter ner hela mig å halva badrummet så han nattades för 1,5h timme sedan och har sovit gott sen dess=)
Så go kille vi har!
Han tycker nu att fötterna är riktigt intressanta, är så kul å titta på honom när han ser sina egna fötter å kollar förundransvärt på dem och ska ta tag i dem:P Nästan så får han tag i dem på en gång, snart så har han nog stortån i munnen å snuttar på den det skulle inte förvåna mig ett dugg!
Tiden går så fort med Nero, känns ibland som om det var igår jagvar gravid men på ett annat sätt som om Nero alltid har funnits i ens liv. Ibland kan jag komma på mig själv om man sitter och pratar om något man gjorde för etttag sen så kan man fundera: "Hade vi barnvakt åt Nero då eller var han med" sen kommer man på att nej just ja han var ju i min mage då eller så fanns han inte ens där :P
Världens finaste kille är det vi har fått iaf!
Mamma älskar dig Nero <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback