målat

Idag ahr vi eller snarare jag äntligen börjat med renoveringen i vårat hus!!!
Medans Dennis var på jobbet passde jag på att tömmavårat sovrumm å maskera alla hötn å skåp å grejer och grundmålade hela rummet!
Nero tyckte jag var så jäääävla tråkig när han inte fick vara i rummet å sova bland målarfärgen så det tog ju längre tid än va det brukar å borde att måla men men det är sånt man får räkna med när man har små barn :)
Han var inte ett dugg intresserad av att leka i sitt babygym som jag faktiskt tog med mig för att han skulle leka en stund ,men det var mkt roligare att umgås med mamma för en gångs skull haha! Nej hela dagen ahr han avrit en gosfis! Riktigt mysigt faktiskt!
Så nu är ett rum grundmålat iaf!
Imorrn ska jag nog ner å kika på färgprover får se om vi åker å grundmålar de andra sovrummet eller om vi väntar tills endel av möblerna är borta... Det tog också sin lilla stund att plocka ut endel saker som var kvar men när man e färdig med ett rum kan man ställa in grejerna där å fortsätta med nästa! :D
Kul är det iaf att man kommit igång iaf!
Om jag känner mig själv rätt så kommer jag förmodligen att spendera varje ledig stund där i huset tills vi flyttat in å är färdiga haha!
Älskar att måla å pyssla å inreda!

Har fått lite julklappstips nu också på vad jag kan ge Dennis i julklapp så ska kika efter lute av de grejerna :P
Karln har ju deckat i soffa så jag passade på å fråga om tips av hans kompis som själv behövde lite tips på vad han skulle köpa till tjejen sin! It's a Win win!

Väntar nu på att Dennis kusin ska komma å plocka med sig honom ut någonstans så han vänder tillbaka på sitt dygn för jag orkar inte släpa upp honom ur soffan haha! Bättre han får umgås med nån han inte blir grinig på som väcker honom haha!!! Han behöver komma ut lite :P
Ska nu se vad Neroligger å pratar om, bubblar som bara den bakom mig nu! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback