krasch

Min dator har kraschat ;'(
Vet inte riktigt vad som har hänt med den, så jag tänkte försöka få Dennis att kika på de när han mår lite bättre...
Han tog vaccin i förrigår och mår inge bra, själv tog jag vaccinet igår och är ganska seg, men det har jag iofs varit ett par dagar nu men jag mår inte dåligt utan är bara extremt trött även fast jag går och lägger mig i skapliga tider och Nero sover som han ska. Så det är inte sömnbrist direkt men ja vi får väl se blir det inte bättre så får jag väl boka en läkartid, men jag misstänker att det är det tråkiga vädret som påverkar en.

Ont i armen har jag iaf sen dem stack mig, fan en timme fick man stå utomhus å vänta på att de skulle öpnna sen när man väl kom in så tog det 5 sek så var man färdig. Jag hade ju såklart kollat fel på tiden, trodde de öppnade 14 , men det visade ju sig att det var 15, men jag är glad att jag inte kom vid 15 för då hade jag nog fått stått i kön i minst 1,5h eller liknande!
Huvudet på spiken var ju när klockan började närma sig 14.30 eller liknande och det redan då var en skaplig kö så kommer det två äldre damer och ställer sig bredvid och hävdar" ja men vi var ju här först vi var ju bara på toaletten"
Höjden av fräckhet!
Visst då skulle ju alla kunna hävda att de var där först men "bara varit på toaletten" för jag stog ju inte där senad 13.45 ? Ehmm det tar 45min att gå på toalettan nej...
Ja jag orkade då inte bråka med några gamla damer så de fick gott stå där vid sidan av men de som var bakom mig kom iaf in före de trängande damerna. Fan tjafsa om att stå i kö för en jävla spruta?
Det finns väl roligare saker att köa för?

När sprutan väl var tagen gick jag och mötte upp Helen och Loke för en lång promenad och jag kan lova att det blev en lååång promenad iaf för mig som hade gått ner till sjukhuset sen därifrån mot Helen som bor vid furan. Vi fortsatte sen ner mot stan för att gå ullvibackar eller ja nästan ullvibackar men långt som attsningen blev det för mig iaf men det är bra man behöver motion!
Hämtade Dennis från jobbet iaf efter att ha matat Nero sen blev det inte mycket gjort härhemma när man ahde en trött karl och en trött Nero =) Jag var också jäkligt trött för den delen.
Somnade på soffan gjorde jag också så älsklingen väckte mig och tyckte jag skulle gå in i sängen och lägga mig vilket jag till slut gjorde och tvärdeckade även där rätt snart!
Jag förstår inte varför jag är så trött =/

Vi hade iallafalle n hungrig liten kille imorse vid 6.30 tiden så et var ju bara att säga god morgon och utfodra honom, men hjärtat somnade så vackert om till 8.30 så man fick vila lite till, sen har vi lekt busat myst och sovit både han och jag, och nu har jag någon som vil leka lite till så jag skall återgå till lekandet med vår älskade son!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback