Köping runt?

Idag har jag verkligen varit hurtig!
Började dagen ganska tidigt imorse, lillkisen var hungig ochmys sugen! Somnade så vacker bredvid mig i sängen så jag kunde ju inte låta bli å ligga kvar å mysa jag med! Vaknade sen igen av hans underbara kvittrande i sängen, så då gick vi upp allesammans, år frukost och Dennis for iväg till jobbet.
Nero lekte i sitt gym och jag började dona å plocka här hemma. Slängde in tvätt i maskinen å disk i andra maskinen^^ Diskade nån kastrull å stekpanna för hand, tog Nero å hade han i bärselen så han fick vara med han tyckte jag avr väldigt tråkig som började plocka å städa. Vi gick ner och lämnade en påse gravidkläder till Suzens kompis som behövde dem som jag tidigare lånat av henne.
Kom upp och la Nero så han fick sova en stund sen började jag dammsuga å fortsätta plocka och dona endel!

Efter hans lilla power nap å jag hängt tvätten å pulat färdigt klädde jag på oss och gick ut för en riktig låååååångpromenad!
Började här hemma vid Scheelseskolan, Ullvibackar runt, sen upp på stan köpte frimärken å lämnade ett kort til Anna, sne upp förbi Zigernarbacken lämande kuvert till Hella, sen ner Hagavägen å mötte upp Sofie som också fick ett kort, sen upp till min kära farmor och hälsade på en stund innan jag knatade hemmåt igen!
Slängde i mig lite mat sen åkte vi hem till Sofie å hjälpte henne slå in lite julklappar medans vi väntade på att Dennis skulle komma hem från jobbet.

Kom hem med Nero och Dennis tog honom så jag åkte iväg å handlade blöjor, sen hem å ge Nero käk för natten å natta honom. Sen har jag donat lite med datorn och sitter nu å funderar på julklappar till Dennis släkt å min med för den delen... Tips är välkomna!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback