Jag hade rätt

Dessvärre hade jag rätt angånde drivisar till min kraschade dator...
Fanns inga iaf int epå någon cd skiva då det försvårade ju det hela, hittade dock 3st skivor som mammas numera ex hade bränt som påstods vara backup på min dator, men det visade sig att det var det ju inte heller, så we are back on square one again!
Farlingen får försöka få ner operativet på en disk så vi kan börja om med min fina dator... Han skulle försöka gör det inatt men a jag vet inte ännu om det lyckats då han sover...
Jag hoppas hoppas hoppas!!!
Igår kväll hade jag inget att göra å jag ville ju så gärna flumma runt på datorn men Dennis spelade ju på sin så jag kunde ju inte direkt låna den, det blev guitarr Hero iståället, aggressioner över tråkiga låtar och att jag tryckte på fel knappar ibland men efter att ha avklarat endel låtar gav jag ist upp och gick å la mig!

Dagen igår var annars en städ å plockdag lite grann, jag har nu packat nästan 3 kartoner tills vi flyttar, har börjat lite smått, och har även börjat gått igenom mina kläder, har endel som ska kastas eller skänkas till nån insamling. Jag passade även på å sortera Neros kläder, la undan det som var för stort och packat ner alla för små kläder.
Cicci och Adde kom förbi med nå kläder som var Dennis som hon hittade i en garderob, så det blev lite avbrott med kafferep och lek med Nero och dem.
Senare på em kom Christopher och Pia över med min bil så vi lekte en hel del med Nero, eller ja mestadels dem jag fick ju nästan inte vara med för den delen, men bada Nero fick jag iaf göra!

Nero somnade så himla bra igår men efter ca en timme vaknade stackaren och hade ont i magen stackaren.Men efter lite närhet och att han fick upp världens rap så somande han om på 2sekunder och har sovit jätte bra inatt efter det. Det är så ovanligt att han vaknar till sådär när han somnat för natten så man blir helt chockad, vi har ju varit ganska bortskämda med att han somnar när man lägger ner honom i spjälsängen och sover nästan hela natten, han kan vakna en gång och vara hungrig men annars så sover han. Så vi har ett otroligt snällt eller nöjt barn ska man väl säga! Ska nu ta och klä på honom och gå på en promenix tänkte jag även fast vi har sveriger tråkigaste väder idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback