fika

Ska om ca 1,5h åka ner till bvc med Nero då han ska få sina vaccinationssprutor (trippelvaccin). Så lilla killen ska bli stucken i benen stackarn, men turligt nog finns ju såklart mamma med som kan trösta!
Ska sedan hem för Hella, Natta å Anna kommer över på fika, det ska bli riktigt najs, de ska få smaka på lite gott gott som jag ägnat förmiddagen åt att fixa ihop nu så jag hoppas de ska tycka om det. Kan avslöja sen vad det blev för gott, risken finns ju att någon hinner läsa vad de får smaka annars ^^

Hade förresten skitul på The Studio! Blev mkt fina kort:
Vi på The studio
Ett av de fina korten på mig och Nero <3

The Stuido
Moi!

Ja jag köpte totalt 11st bilder, men fler får ni ej se just nu ^^

Mia å Hella fick också bra bilder tycker jag och det var ju en riktigt rolig dag också!
Men trött var man på kvällen när man kom hem :/

Igår kom det ett par och kollade på lägenheten, åh jag vill verkligen bli av med den här lägenheten!!!
Vill flytta nu! Helst igår!
Ja jag får iaf vänta med att börja måla och pyssla i huset tills nästa vecka men jag vill börja nu juh!!


Drömmar:

Hade en jättemärklig dröm inatt, det var inslag av allt möjligt befängt i den, jag och Sofie disskuterade soya bland annat hurvida soya skulle stå i kylskåp eller inte å vilken soya som var bäst samt varifrån soya kom, helt knäppt.
Hade massa andra ointressanta disskutioner i min dröm med alla möjliga människor också men de som jag minns först är just detta med soya, så imorse när jag öppnade skafferiet å fick syn på soyan blev jag nästan full i skratt^^


Film:

Jag är grymt sugen på att kika på Precious, har fallit för den totalt när de pratat om den på Efter 10 med Malou, den verkar ha en grym berättelse och jag tror att man kan få ett enormt medlidande med många människor i den filmen. Jag älskar verklighetsbaserade filmer och denna är justverklighetsbaserad vill verkligen se den, den ska komma på bio i dec  tydligen i resten av landet för jag kan nog inte åka på Sthlm filmfestival, hoppas den kommer snart för då ska jag nog slita med mig någon och kika på den!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback