elefantgrannar

jagvet inte riktigt vad våra grannar ovanför oss håller på med, men det låter som om det är en elefantjord som klampar runt där uppe...
Inte är det första gången, de varkar som om de har bly i fötterna när de går men nu är det som om någon står och stampar eller hoppar, vet inte avd de håller på med men irriterande är det iaf!
Vet jag om de tror att vi spelar musik när det är grannen under som gör det, eller om det på någon konstig vänster kommer underifrån men att det låter som att det kommer uppifrån? Nej det vore nästintill omöjligt, för nerifrån kommer det bas och musik och endel som sjunger eller ja försöker iaf ;)
Och ovanifrån "Klamp klamp klamp"
Ja jag hoppas att vi flyttar snart iaf!
Ingen som är på jakt efter en 2:a?
Billig hyra och bra läge!
Bra grannar faktiskt!
(Om nån är intresserad så hojta till, vi vill gärna flytta tidigare)

Väntar nu på att Dennis ska bli färdig vid den dät ***** datorn så vi kan äta, är så jäkla hungrig nu, och han trodde han skulle vara klar tidigare, men...
Har haft mysdag hela dagen med Nero <3 Var ju så trpkigt väder ute idag så man ville ju bara ligga i sängen och sova ^^ Både jag och NEro somnade om efter att vi gått upp och vaknade av att telefonen ringde, sen myste vi vidare. Slängde igång en tvättmaskin och fixade disken sen återgick jag till mys med hjärtat tills Dennis kom hem och vi iåkte och handlade, och ja dagen fortsatte med lek och mys med Nero tills han lades för natten.

Nu är presenterna kirrade ^^
Ska fira Suzen imorrn som fyller 25 GRATTIS! =)
Och har nu fixat klart med presenten.
Sen den 12 fyller min käre bror Christopher 27år så nu har vi fixat den presenten också!
Det blir nog bra, jag hoppas det iaf!
Han sa annars att den enda presenten han behövde var att han skulle få bli gudfar åt Nero!
Jag har sån underbar bror :)

Åhh det våndas  mat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback