Äntligen!

Ja äntligen fungerar min kära dator igen!!
Efter endel turer fram å tillbaka i olika bootlägen å velades fram å tillbaka så fick jag mina bilder räddade!
Och efter det formaterade jag båda hårddiskarna för att vara säker på att det inte låg nå jäkla skit på dem!
Så nu har jag en fräsch dator igen och kan börja från början!
Den går mycket bättre nu och jag hoppas att det håller i sig nu ett tag!

Vilken natt jag hade då...
Var klar med formatering å allt med datorn vid ca 1.30 så jag kom väl i säng ordentligt vid 2 tidenungefär, sen låg jag å försökte sova men de gick inge vidare... och helt plötligt vaknar Nero och är hungrig vilket inte brukar hända numera, så ja han fick lite käk i sig vid 3 tiden där å somnade såklart om på en gång. Jag försökte somna om igen och låg å vred å vände på mig i ytterligare en timme för jag kollade på klockannär Dennis väl la sig: 04.13 mycket uppiggande att se NOT!
Efter det har jag inget minne så jag somnade nog men vaknade tidigt av Nero som var hungrig, trött som bara den var jag och kollad epå klockan det var ju inte så konstigt med atnke på att klockan var ca 6 på morgonen, hjärtat mitt var också trött så han lades i sängen igen. Vi slumrade vidare ytterligare i ca 2 timmar sen tyckte sonen att det var dags för att blöjbyte, och jag förstår honom... Blöjan hade läkt, har aldrig tidigare hänt. Men någon gång ska ju vara den första! Efter blöjbyte och frukost fick vi upp Dennis, ur sen var det frukost mys och gos en stund innan vi åkte till Kungsör. Dennis skulle jobba och det var ju tur att jag redan hade planerat att skjutsa honom till jobbet för att själv uträtta ett ärende på kontoret, för Dennis samåkare ringde på morgonen (Dennis hade ljudlöst på mobilen) en gång ringde han och skickade sen ett meddelande att han fick ta sig bäst han ville till jobbet... Vilket gjorde mig lite irriterad för vet man att man har ärenden att uträtta som gör att mans ka komma senare till jobbet så tycker jag att man meddelar detta kvällen innan, en annan sak vore det om man är sjuk det kan man inte riktigt rå för men så verkade ej fallet vara.. Ja nog om detta nu.
PÅ kontoret försökte jag komma fram till en bra deal angående bredband tills vi flyttar men de gick inge vidare, så antingen blir det fast telefon som måste tecknas eller annan leverantör...
Det lutar nog just nu till annan leverantör för det är ganska pissigt att punga ut 1000kr för att teckan en fast tel som vi inte kommer utnyttja, som bara kommer stå å ticka onödiga abonnemangskr mån efter mån...

Nero fick massor av tanter å farbröder som ville leka och kika på honom och gärna pilla eller hålla, meninte alla får pilla på min bebis.. KOm fram nån tjej när jag var på nedervåningen, ska tillägga att det var någon jag ALDRIG har sett tidigare (jobbar över 300personer på mitt jobb Transcom) "Åhh en bebis får jag titta" Javisst titta på du vem du nu är var min tanke, sen skulle hon på  å pilla men innan hon hann så långt kom hon på sig själv och sa "Ja nej du kanske inte vill att man pilalr på din bebis i influensatider".. Så riktigt, man vet aldrig avrt folk har varit med sina händer och ja influensa smittar jäklit lätt numera fick höra av Jenny att svininfluensan har nått kungsör så jag vidtar gärna en liten försiktighetsåtgärd då vår son stoppar hela händerna i munnen och oftast är det just händerna som folk ska pilla och gosa med och på.
Än så länge har han inte varit sjuk *peppar peppar* men jag avstår från att ha en sjuk bebis, vill att han är frisk och kry så länge som det går!

Var på kontoret nästan 2 timmar och lilla hjärtat har haft en riktig matdag idag! Åt innan vi åkte, år på jobbet, åt direkt när vi kom hem, sen var jag så hurtig att jag gick ullvibackar runt alldeles ensam! Jag tror till och med att han hann äta en gång till innan vi gick Ja det gjorde han npg nu när jag tänker efter, Och hungrig blev han efter en liten stund hemma så har han hållt på hela dagen idag, men ja endel barn har ju matdagar.
Idag hade han en sån=)
Apropåmat så åt vi ganska god mat idag fläskfile å strips! Var jätte gott var sugen på nå kött idag sådet blev perfekt!
Får se vad det blir för käk imorrnkväll, dagtid blir det iaf inget avancerat! Ska förresten hem till Anna och få en massage imorrn! Ska bli så himla skönt, min rygg behöver det kan jag lova! NU ska jag försöka ta mig härifrån och snart nanna kudde, hoppas att jag kan somna lättare idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback