Regn

Tredje eller fjärde dagen det regnar, och för en gångs skull fick jag faktiskt ligga kvar i sängen denna morgon.
Finns det något bättre än att ligga krypa ner i sängen igen efter att ha klivit upp och konstaterat att det regnar?
Det måste vara en av de bästa sakerna som finns, att få ligga i sängen och bara dra sig när det regnar ut, och man hör hur regnet smattrar mot rutorna.

Gick upp väldigt sent idag, inte ens nu vid denne tidpunkt är jag anständigt klädd, idag är det verkligen söndag.
Och älsklingen har feber så han ligger fortfarande kvar i sängen helt utslagen =(
Stackarn, tredje dagen han har feber nu, hoppas det går över snart.

Inatt har jag vaknat flertalet gånger av att den lilla därinne tryckt på blåsen så det har varit tät trafik till och från toaletten.
Ska försöka sätta lite fart och få någonting gjort idag iaf även fast det är en riktigt seg dag idag.
Måste handla lite så man har någon mat hemma, sen får jag se om det blir någon städning eller om det blir lämnat till veckan.


58dagar kvar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback