Örkelljunga

Sitter jus nu nere i Örkelljunga hos morbror är trött som bara den efter en hel dag i Ullared.
Vi åkte igår eftermiddag, stannade i Gränna och käkade, det var riktigt gott, så kom vi fram igår vid 23 tiden ungefär.
Idag så har jag mor å bror varit i Ullared och shoppat loss. Blev inte så dyrt men fick mycket mycket saker.
Och nu äntligen har jag köpt något som jag velat haft länge: Guitar Hero :D
Det kommer förmodligen att irritera Dennis endel ;) fast å andra sidan så har  ju han sitt WOW.

Självklart blev det en hel del shopping till bebisen (54 dagar kvar).
Men även till mig själv!
Kanonslut efter dessa timmar, så nu blir det en stunds vila sen får vi se hur mycket mer jag orkar idag.
Klockan är ju redan 21.10 kanske blir sängen om en liten stund redan vem vet =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback