Dagarna går

Ja herregud, dagarna går väldigt fort!
Snart Juli redan och det är enbart 47 dagar kvar till BF =)
Känns som om det var igår jag och min älskling satt och räknade hur >LÅNGT det var tills jag ahde gått över vecka 12, och som om det var igår vi var på Ultraljud, men allt det där var flera månader sedan!
Och snart så kommer vår lilla älskling, har en svag känsla av att den kommer vilja kika ut lite för tidigt, bara den väntar minst 34 dagar så är jag nöjd!
Fast det vore väl trevligt om vi kunde få ha någon dag semester innan :)
Men längtan är enorm, går ej att beskriva.

Graviditeten hittils har varit riktigt behaglig, det som dock är lite ansträngande är alla dessa turer på toaletten mitt i natten som gör att man inte riktigt sover ordentligt. Och inatt(imorse hade jag en riktigt irriterande fluga som ideligen skulle sätta sig i ansiktet på mig och irritera.
Men på något märkligt sätt lyckades jag döda den halvt sovandes utan att ens ha öppnat ögonen (?) fråga mig inte hur det gick till för det vet jag knappt själv.

Min telefon har börjat leva ett eget liv nu igen...
Märkte att mitt larm knappt ringde imorse, var som om någon direkt när det började ringa knäppte av det, nu har detta hänt ett par 3 gånger. Kanske är dags att byta telefon, tror dock inte att jag har någon garantitid kvar på denna värdelösa skärp telefon. Så om någon känner sig manad att köpa ny telefon åt mig så är det mer än välkommet:D

Jo kanske ska nämna mina önskemål med telefonen också:
Den skall ha kamera (men många mpix..)
Radio
Mp3
Gärna GPS också
och ja man SKA kunna ringa OCH skicka SMS
Sen ska den ha en schysst design också, färgen är väl inte så jätte noga men jag tror inte jag vill ha nån rosa tjej telefon...
Vore också jätte bra om det var mycket minne i telefonen eller om det medföljde ett bra minneskort (jag har absolut inga krav..)

Nej gott folk, skall se till att få lite mera gjort här innan jobbet kallar, har iaf lagat mat tills ikväll, hade blivit utan matlåda annars....
Sköt om er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback