Bakat

Japp igår blev det en riktig bakdag faktiskt.
Efter att ha väckt min sjuka älskling åkte vi och handlade lite nödvändigt som behövdes hemma.
Sen bakade jag både kladdmuffins och tigerkaka.
Sökte efter recept på muffins och det visade sig att det finns över 800recept på muffins.
Detta är ju helt absurt.
Det finns fler recept på mussins än vad det finns dagar på året!

Jag hade aldrig hört talas om kladdmuffins tidigare men de vart en riktig succe!
Dennis mamma och syster kom förbi på en snabb fika också å de blev nog också lite svaga för dessa kladdmuffins.
Riktigt mumsiga blev dem!
Tigerkakan blev oskcå riktigt riktigt god(den smakade jag av idag).

Efter allt bak stök i köket la jag mig på soffan men inte för en lång stund, nej jag slavade tillbaka till köket och lagade mat, kycklinggryta kan man nog kalla det. Ett rent hopkok av moi!
Och dra på trissor det blev faktiskt riktigt gott det med!

Resultatet på allt detta=foglossning och en väldigt trött Casandra.
Varpå jag låg på soffan nästintill hela kvällen.
Skönt var det och jag ska nog anamma denna anda även idag.
Sliten efter att ha gått upp 05.40 och börjat jobba 6.45.
Även idag var det kö nästintill hela dagen.
Upp å slita imorrn igen.

Hej på er!

Ännu en dag får jag tillbringa med dig min älskade
tiden med dig känns som minuter
allt går så fort.
Älskar att vakna vid din sida och se ditt underbara ansikte vila så oskuldsfullt mot kudden
känna dina andetag
och höra ditt hjärta slå i bröstet.
Dagarna med dig min älskling skulle jag inte byta mot allt guld i världen.
Älskar dig Dennis<3
Och snart, snart kommer vårat lilla hjärta till oss
Förgyller våra dagar av ännu mera kärlek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback