65

Ja nedräkningen har börjat
Det börjar närma sig BF och jag längftar något enormt.
Är riktigt slut i kroppen just nu.
Vi gick upp ganska sent, darlingen mådde inge bra imorse så det blev inge jobb för hans del så vi tog det lugnt och passade på att ligga i sängen hela morgonen nästan.
Dock blev det lite fart, då bejbi åkte och hälsade på sin farmor på sjukhuset, å jag passade på att åka över till min farmor med en påse bullar som jag bakat härom dagen. ( Ja jag har blivit en rikgit hemma fru...)
Skjutsade bror min hem till mor med tvätt, imorrn åker de till Finland (å jag fick inte följa med..)sen har det varit full rulle, med tvätt (massor med tvätt) mor och kalle kom och fikade en snabbis, vi har varit å röstat sen åkte jag å handlade å fortsatte med tvätt å mat så nu är jag totalt slut i kroppen.
Foglossnongen känns av när man stått för mkt men det är inget lite massage och en soffa/säng kan åtgärda. Funderar på å tvinga gubben min att massera mig en stund :D

Nu ska jag slöa en stund framför tv:n innan jag hoppar ner i sängen, kommer förmodligen att decka som ett litet barnnär jag lägger huvudet mot kudden =).
Ha det!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback