-5

Japp 60 dagar kvar nu.
Dagen D närmar sig med stormsteg, längtar som bara den!!!
Känns även skönt med en del plattformer att stå på, några delmål på vägen så blir väntan inte lika lång, det känns inte så iaf!
Nästa vecka ska jag med mor å hennes sambo ner till mib morbror, sen så svänger vi även förbi Ullared enligt önskemål från mig :D
Shoppa ännu mer till både mig själv och bebis =) Som för övrigt har hicka känner jag :D
Sen är det midsommar med några dagars ledighet.
Därefter ska vi på bröllopp!
Tilde och Richard skall gifta sig så det skall bli skoj.
Helt plötsligt är man sen inne i Juli och då är det enbart nedräkning, vi har inget planerat än så länge i Juli månad.
Får se, det är endel som händer under sommaren trotts allt =)

Nu har jag att min karl för övrigt är på väg upp..

Ska försöka umgås med han en snabbis innan jag ska fara tilljobbet =/
Ha det så länge...

Tips på bra sida:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback