Sammandragningar och förvärkar

13 dagar kvar till BF, är numera sjukskriven veckan ut, sedan tar jag ut semester för att övergå till mamma dagar.
Har förvärkar och en hel del sammandragningar och det orkas int med så himla mycket fysiska aktiviteter om dagarna för tillfället.
Idag var jag med Jossan en snabb sväng på Ikea och Rusta, höll på at dö när jag kom hem och det blev endel pauser under dagen så man kunde sitta och vila.
Fick tag på en hallmatta och tvättkorgar som jag ville ha, och när jag kom hem så tvärdog jag i soffan efter lite mat.
Klockan 20 ringde Sara och väckte mig då hade jag sovit ett par timmar på soffan så det var nog tur att hon ringde annars hade jag nog fortsatt att sova på soffan.
Ska snart gå  och lägga mig i sängen igen, om nu det lugnar ner sig lite i magen ^^
Älsklingen sitter vid datorn och spelar lite och jag sitter här och tittar förundransfullt på magen och det lilla livet som lever om mellan de förvärkar jag får.

Det har börjat bli vadslagning kring när det lilla livet kommer ut.
En vän som tror Onsdag ( idag eftersom kl är efter 00)
Dennis tror Lördag
Bror min trodde Torsdag om jag inte minns fel...

Så ja det ärväl upp till bevis när den lilla kikar ut...
H*n är iaf mer än välkommen till världen och vi längtar som bara den!!!

Dags att sova lite till natti natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback