En vecka

Det är en vecka kvar..
När man väntar på något går tiden så himla långsamt!
Vill att det ska vara den 16Februari IDAG!
Men det är som sagt en vecka kvar...
EN HEL vecka till skall jag gå å vänta å längta!!!
Det finns fler som längtar har jag sett och känt, en som inte pratar om det men som kollar hela tiden att det är rätt datum och rätt tid, och som när jag frågar omhan längtar håller med och erkänner det!
Jag vill helst att denna dag skall vara nyss, å gud så jag längtar.
Men det sägs ju att den som väntar på nåt gått aldrig(ALLTID) väntar för länge...
Jaja det finns ju värre saker än att vänta på saker och ting...
Så om en vecka får nyfikna ögon se vad jag längtat efter så länge!

Nu ska en trött Cazzi lägga sig ner på soffan och glo på tv innan sängen väntar som någon ockuperat...
Ganska gulligt att se att han verkligen ligger i mitten av sängen med armar och ben överallt!=)
Jaja.
Nattinatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback