Underbar familjedag!

Igår var det en sån fin dag!
Klev upp i hyfsad tid och hade en lugn stund på morgonen/förmiddagen.
Sen åkte vi och kikade på farfar(Neros farfar) här han hade match med sitt bandylag.
En härlig familjeutflykt, till och med farmor(Neros farmor) var med.
Örjans lag vann ganska överlägset så grattis till segern!

Gasade hemmåt och började med tårtan, plockade undan å tog fram all fika och satte på kaffe för sen kom svärmor, Neros Faster Cissi och hennes kille Adde, sen kom ju Neros gammel mormor å morfar(Dennis mormor&Morfar) och fikade, vi firade äntligen Dennis =)
Å jäklar vad fikabröd det fanns, för Siv hade ju med sig en hel del sen hade ju jag bakat också plus tårta så det fanns verkligen så de räckte och blev över så en hel del har fått åka in i frysen nu!
Nero var uppe och vaken ända tills allt folk åkte hem ochhan var så jäkla trött såg man på honom men han ville såklart vara med!
Så när folket hade gått gjorde vi ett nytt försök med att lägga honom men han vill inte riktigt sova, mer mat gjorde susen :) Vår övertrötta kille kom på att han ville ha mer mat hehe så söt!

Sen blev det en film på tv innan man tvärdog i sängen dock alldeles för sent!
Man of the year!
Sen var jag tvungen att kolla klart på "vid din sida" även fast jag sett den så därför blev det så sent! Får skylla mig själv :P

Imorse vaknade jag av en liten kille som låg och berättade en hel historia :)
Och när vi gick upp kollade jag telefonen och ser då ett underbart meddelande =D
Min vän Sanna har idag åkt in till förlossningen, så jag hoppas att det kommer en liten bebis idag och att altt går bra! Blev så glad när jag läste meddelandet så jag kunde inte sluta le =D Berättade för Nero men han bara kollade på mig som "vadå?".
Delade nyheten med Jossan ist som tyckte det lät kul trotts att hon ej vet vem Sanna är men jasg var ju tvungen att dela glädjen med någon =D
Så jag hoppas att allt gåt bra nu å att bebis kommer idag!!

Ska nu ta  mig lite mer kaffe å leka med Nero, kanske blir en långpromenad idag i snön, inte är det mycket snö men det ör ju iaf lite vitt på backen =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback