skön dag

Vaknade å klev upp ganska tidigt idag, hade mys med Nero själv en stund innan jag slet upp Dennis=)
Han dammsög å jag fixade med disken innan vi körde iväg honom till jobbet vid 10.30 tiden.
Kom sedan hem å visste inte riktigt vad jag skulle göra, donade lite här hemma och myste med Nero, han lekte med fötterna och var inte nå intresserad av mig efter ett tag så jag tog mig en redig kopp kaffe å njöt av den medans jag tittade på vår fina son!
Så jäkla söt!
Efter några timmar inne tröttnade jag på att vara inne så jag klädde på oss och gick ut och gick, först till Big Inn och köpte snus åt min stackars mor som är hemma och inte mår nå bra. Sen gick jag vidare ner på stan och kikade en sväng, inte på nåt speciellt utan bara vandrade omkring lite utan mål bara att fördriva lite tid =)
2timmar var jag ute och gick märkte jag när jag kom in.
Skönt som bara den var det att bara gå utan att ha en bestämd sträcka att gå =)
Hemma sen slog jag in lite julklappar och pysslade en stun innan vi skulle åka och hämta Dennis på  jobbet. Ochnär jag sitter och pratar med Sara i telefon och pratar med Nero samtidigt så rullar hanfrån mage till rygg alldels själv! Jag blev så glad =)
Min duktiga kille!
Självklart passar han ju på att göra sånna saker när man precis ska iväg eller nåt så man inte hinner se han göra det flera gånger på raken!
För när vi hämtat Dennis var klockan mycket för Nero och sängdags på en gång!
Han har sovit många timmar nu prinsen å han sover så fint isin säng =)
Imorrn blir det äntligen av att fira Dennis som vi skulle gjort i torsdags men karln sköt upp det tills imorrn så imorrn blir det att baka tårta =)
Så kommer det massa folk hit på fika =)
Ska försöka å få lite sömnnu men jag är egentligen inte så trött men det kannog vara lika bra kan bli en lång dag imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback