panel

Japp imorse var det samma veva igen!
Upp tidigt, fick knappt öpp bildörren imorse, vi stog å käpade som bara den å trodde ju förståss att den hade fryst igen eftersom det var ca-10 ute, men ack så fel vi hade, den hade gått i baklås? Vad är oddsen? Samma morgon när det är kallt som fan ute så går en dörr i baklås? Ja så var det iaf så lite stressad blev man, men inte gasar man på för det när det är första halkan!
Släppte av Dennis på jobbet å körde vidare till huset!
Nero hade somnat i bilen vilket var ganmska självklart så han fick sova en stund medans jag åt min frukost :P
Sen började jag riva ner resterande delen av spaljén och sen var det vidare på panelen i vardagsrummet!
Hela panelen lyckades jag få ner innan Dennis slutade jobbet så jag satt å funderade på avd jag skulle göra härnest, men eftersom jag inte hade nå mer färg med mig eller villa börja riva på annat själv så jag bestämde mig för att åka upp till jobbet å vänta tills Dennis slutade ist.

Snackade med lite kollegor och efter en stund var Dennis färdig så äntligen fick vi åka hem, trött Nero som tyckte det var väldigt skönt att åka bil å somnade direkt bilen startade!
Hemma blev det sen blodpudding till lunch, plock med disk och sen blev jag kaffesugen och gick över till Jossan på kafferep =D
Fick i princip inte hålla i Nero för där var det minsann andra som ville!
Och Kevin är ju så söt han bar aälskar Nero, blev förbannad när de skulle käka och Nero låg på golvet i vdgsrummet en stund, han ville bara ner.. SÅ när han avr färdig gick han fram till Nero och var så söt å satt å klappade så fint, gav honom nappen och myste med honom! Så himla söta ungar!
Ja hela familjen för den delen.
Blev kvar lite längre än vad jag ahde tänkt men så är det oftast när man är i trevligt sällskap =)

Nero låg och pratade som bara den i babygymmet å lekte innan vi tappade upp ett bad åt honom och titta vad fin man blir när man badat honom:
badat Nero
Så vackert alltså!
Inte alls nå blöt!
Men Nero var riktigt nöjd! Han ÄLSKAR verkligen att bada å sparka å "simma" i sin lilla balja :P
Måste gå till badhuset någon dag med honom så han kan sparka loss ordentligt. De svarade ju aldrig på det nhumret jag ahde angående babysim =/
Hade så gärna gått babysim med älsklingen <3
Någon annan som vet nån grupp som ska börja?
Hjärtat sover nu sen en stund tillbaka och jag börjar också bli lite trött faktiskt, har varit en ganska lång dag men behaglig ändå. Men imorrn blir det lite sovmorgon! Och inge fix i huset imorrn. Sen ska vi väl försöka klura vilka färger vi vill ha i vardagsrummet :P

Gray's snart ska kika på det sen får vi se om det blir sängen :P

Kommentarer
Postat av: Pia

för pia ä så snål me kaffet tydligen! :( o nu börjar jag bli sjuk så nu kommer de ta ÄNNU längre tid o träffas =(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback