oflyt..? Ja

Snacka om att ha oflyt 2 dagar i rad alltså!
Haha igår skulle jag handla lite på Willys, lite drick å lite små tillbehör till tacosen som vi glömde handla..
Plockade en liten varukorg och gick till kassan, för det första var det ju JÄTTELÅNG kö, den tog det minst 3 minuter frö den andra damen i kassan brevid att öppna den kassan... Som om inte det var nog att stå i kö alldeles för länge så ska jag dra mitt kort å apparaten säger att jag ska kontakta min bank, jaha!!
Happ som tur var hade jag för en gångs skull lösa kontanter och kunde betala med dem!
Stressar hemt ill mamsen som hade Nero medans jag handlade lite snabbt, ringer banken å kollar vad som hänt ja för det första så hade jag pengar men något jävla skit har dragits som är Dennis(?) Ehmm ja förmodligen hans WoW konto som han glömt att ta bort mitt kort så där stog man som ett fån...
Överförde mer pengar till mitt kortkonto idag när jag och brorsan skulle åka och handla de sista julklapparna på Media Markt och vi har ntligen rett ut vem som ska betala vad, japp jag ska betala, men hittar inte mitt kort...
Vart var inte det då?
Jo det hade min älskling Dennis såklart! Han tog det igår när han skulle handla snus och glömde lägga tillbaks det... snacka om att ha oflyt 2 dagar i rad! Är tydligen inte meningen att jag ska göra av med några pengar haha!!
Ja nu vet jag ju iaf vart mitt kort är, och tur var ju att kag visste vart det var annars hade jag fått panik!

Annars har dagen och gårdagen varit ganska lugn, igår bjöd jag mamma på frukost sen gick vi på en promenad med vagnen  givk till Big Inn och kikade lite.
Idag så har vi haft mys hela förmiddagen jag och Nero, låg i soffan å pratade å myste ända tills det avr dags att skjutsa Dennis till jobbet.
Väntade sen på att Christian skulle bli klar sen bar det av för julshoppingen som sagt.

Ska nu kolla på den där Ankan som så många irriterar sig på på tv3, åh jag kan inte låta bli att kolla, dels för att se vilka åsikter och kommentarer hon har!
Ciao!

Kommentarer
Postat av: helajnah

hahaha...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback