Mysdag!

Idaghar vi inte gjort mycket alls här alltså!
Skjutsade darlingen till jobbet, sen åkte vi hem å la oss verkligen på soffan både Nero och jag å bara myste!
Sov myste lekte, myste, vilade å ja bar var!
Har varit riktigt skönt att inte göra någonting alls idag, har mått konstigt, varit jätte trött även fast jag sovit ordentligt! Det är säkert järnet i kroppen som spökar igen :/ Måste ta mig ikragen å boka en läkartid! =/
Eller så var det bara en sån dag då min kropp tyckte att jag behövde vila lite! :P
Igår var vi med mor på Ikea å vandrade omkring en stund, shoppade lite grann som jag egentligen inte borde ha gjort :P Haha men men =)
Och idag ahr jag beställt lite julklappar också :P Blir nog kanon bra det här :P

Tror Nero tyckte det var riktigt skönt idag han också, vi har skrattat å lekt med fötterna å legat på soffan och pratat och bara myst HELA dagen!
Han fick igår en fäll som jag hittade på ikea å han verkar gilla att ligga på den =) Å han ligger på mage å håller upp hela sig, är på väg att rulla från mage till rygg och på ännu godare väg från rygg till mage! NUmera om man lägger ner honom på en filt eller på fällen har han förflyttat sig från båda två å ligger helt på golvet eller så har han snurrat ett varv nästan :P

Han sover fortfarande riktigt bra på nätterna, kan hända någon gång att han vaknar och är hungrig, men det är intemer med det, annars sover han hela nätterna och vaknar oftast med ett leende på läpparna och ligger och pratar och pratar innan man tar upp honom!
Växer gör han också vill jag liva, får lägga bort kläder titt som tätt som blivit för korta eller försmå, oftast blir de bara för korta för att han blir så lång!
Snart är han för lång för badbaljan hehe men det är ju tur att vi inom en snar framtid flyttar till huset där vi har badkar! Ska bli sp skönt med badkar, har saknat att kunna ta ett bad en kulen kväll! Så det blir uppskattat från flera håll!

Nu ska jag vara social med min karl innan jag ska stupa i säng för ikväll!
Mina killar är finast i världen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback