Mulet

Ja man kan ju verkligen lova att det är gråmulet väder ute idag, tror dock inte att det är så kallt, men ja vi får se om min kropp orkar ta mig runt Ullvibackar idag också eller om den hade tänkt att kollappsa! =P
Pia det är ingen fara, jag har haft dålig tajming med dig helt enkelt, hoppas ni kryar på er! =)

Igår gick jag iaf Ullvibackar runt, handlade lite på Lidl på hemvägen för jag tänkte göra ugnspannkaka, kände nämligen lukten av det någonstans uppe på Ullvibackar och blev toksugen på det!
När jag är NÄSTAN hemma kommer jag på att FAN jag glömde ju äggen! Jag var närmre hemma än någon affär så jag klev upp bytte till Bilbarnstol på Nero och åkte till Willys för att inhandla ägg, det var ju dock lättare sagt än gjort med den jäkla kön! Men efter mycket om och men kunde jag få mina jävla ägg å kunde åka hem igen och försöka börja med maten!
Hann lagom slänga in den i ugnen sen ville lilleman också ha mat=)
Det var riktigt gott med ugnspannkaka när den väl var färdig sen och efter en stunds väntan gick vi och mötte upp Helen å Loke sen ner på stan där hon inhandlade router och där vi sen mötte upp Tilde med tvillingarna!
Och det såg bra roligt ut världens barnvagnsrace! 3vagnar ,fyra ungar!
Vi tog en liten fika och nästan alla barnen var med, men Oden var ganska osocial och tyckte att han skulle sova hela tiden men systra hans var iaf trevlig å hälsade liet :P
Tiden gick så fort och plötsligt var det bara vi inne på fiket, då insåg vi att kl faktiskt var 17.55 och att de var på väg att stänga så det var bara att packa ihop sig å börja gå hemmåt. För att sen börja med kvällsmaten!

Vi myste framför tv:n till Idol och satt och pratade massor om huset och om livet, så himla mysigt!
Tänkte jag skulle kikat lite på tv men detfanns fan i mig inget att kika på, på en fredag kväll!
Det finns mer att titta på i veckorna än vad det finns på helgerna, det är ju fan knäppt egetligen!
På helgerna har man ju kanske mer tid eller ork att vara uppe längre och kanske titta på nån film eller serie men det brukar nästan aldrig finnas nåt bra att titta på på helgen, är det inte lite konstigt?

Ja nog om det, idag ska jag hälsa på "moster" i Sura, vi har inte setts på månader har varit endel svängar hörde jag igår på tel så det ska bli riktigt skoj! Får se hur länge man blir där, ska ju iaf vara i Kungsör till 21 så slipper älsklingen ta bussen hem då hans sammåkare ej jobbar samma tider nu i helgen...
Nu ska jag leka med min lilleman som möblerar om babygymmet!

Kommentarer
Postat av: Helena

fan vad gött med ugnspannkaka! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback