Julen

Hade en jättefin jul med min familj <3
Morgonen spenderade vi hemma och frammåt lunchtid så for vi en snabbis hem till min mor och käkade skinkmacka och lite frukost. Vi blev inte långvariga då vi skulle till svärfar i Kungsör och firas lite jul där, mysigt var det =)
Efter ännu lite gott i magen så var det gem och hämta julklapparna ohch allt plock för att fara hem till svärmor där vi tillslut skulle tillbringa hela eftermiddagen och kvällen!
Blev endel att bära in i stugan och efter ca 1 timme var det mat, tur var det att maninte hade ätit sig nätt hos svärfar annars hade man nog inte orkat så mkt av den goda julmaten!
Mat och mys med Dennis släkt innan jag hämtade mor min som var med och firade.
Frammåt kvällningen blev det julklappsöppning och ja vi badade i ett berg av julklappr till Nero!
Det blev jag som fick öppna alla hans julklappar, och det var kläder och leksaker och massvis med annat skoj!
Så nu har han en hel del att leka med och endel som han ännu inte kan leka med men leksaker har han och kldäder, jätte mycket fina kläder! Men det behövs alltid med tanke på hur fort han växer!

Mycket mat och fika och annat plock blev det på julafton och vi kom hem helt utslagna allihoppa, visserligen sov Nero redan långt innan vi kom hem och både jag och älsklingen damp ner i sängen och sussade så gott!

Juldagen gjorde vi inte mycket var hemma och tog det lugnt och bara umgicks utan massa ståhej, och det var hur skönt som helst!
Annandagen kikade vi lite på mellandagsrean ute på elgiganten å på Hälla, Nero fick vara hos sin farmor ville inte släpa med honom bland massor med folk trångt å varmt å jäkligt. Men det var faktiskt mindre folk än jag väntat mig men mysigt att kunna ha lite egentid jag och Dennis :)
Hittade ett par jeans och 2 tröjor dock bara en tröja på rea haha men men lite nytt fick jag iaf =D
Och självklart slank det ju med 2 plagg till Nero också :P

Idag ska huset tömmas och de håller väl på där redannu, Nero sover så jag väntar på att han ska vakna sedan bär det väl av till Kungsör, heippa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback