fötter

Min lilla älskling leker med fötterna som bara den, han knepar å knåpar med dem å suger nästan på stortån ibland :P Han är för söt när han kommer på att fötterna är roliga!
Här får ni en bikd på sötnosen och hans underbara små fötter:
älsklingen

För övrigt så är det dags att skaffa nya gympadojjor tror jag för när Helen och jag gick Ullvibackar runt idag så var mina fötter helt genomsura när jag kom in då skorna hade läckt in =/
Och det är ingen hit att gå massa massa långpromenader med högklackat..?

Vi skulle ha firat darlingen idag, så jag skulle ha gjort tårta å grejer efter promenaden, men älsklingen ville att vi skulle ta det på lördag istället så jag fäljdemed svärmor och kikade på lägenheter istället och hämtade ut mitt paket från Big Inn med Dennis julklappar i, ja 2 av julklapparna iaf :P
Sen blev det paketinslagning och en kopp glögg i soffan.
Ska nu fortsätta fördriva tiden en liten stund i min bok innan mina korkglöggar slår igen för idag!
Gonatt!

Kommentarer
Postat av: blondstar - mamma till max 090605

nämen hejsan cazzi :) hur är läge? ser att du oxå få barn :) hur gammal är han? du kanske ine kommer ihåg mig.. sara söderlund o jobbade på resulta ihop med veronica :) kram godjul


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback