burr!!!

Upp tidigt imorse igen för att köra Dennis till jobbet hua!!
Ville absolut inte gå upp egentligen men fan upp skulle man! efter amning frukost påklädnad å bök for vi iväg hela familjen i mörkret å kylan!
Tur att värmen i bilen fungerar iaf, dock hade ju ena bakdörren fryst igen *suck*
Kom fram till huset och där inne var det inte direkt lika varmt som i våran lägenhet, jag passade på att mäta lite fönster å diverse annat, Nero låg mysigt inbäddad med filt å tjocktröja å pratade som bara den, dock hade jag alldeles för lite kläder på mig, så jag flydde fältet och packade på oss kläderna igen och åkte till Valskog och hem till Ann-Louise och drack god cappuccini!
Där fanns det iaf värme om så inte i huset så i henne =) Mysigt som bara den att komma iväg å sitta och snacka lite gammalt å nytt =) Kollade på bebiskort från när hennes barn var bebisar också!
KLockan gick så fort så helt plötsligt skulle jag hämta Dennis från jobbet, han hann precis ringa å fråga vart jag tagit vägen när jag nästan var framme så han hann inte vänta länge som tur var i denna kyla!
Blev race till Willys på en gång för att inhandla lite mat tills i helgen och lite annat behövligt.
Har sedan varit inne hela kvällen för att det var -18 ute så jag hade ingen större lust att klä på mig å Nero för en långpromenad idag =/
Hua får se om det blir nån liten kortare promenad imorrn, man kan å ska inte vara ute så länge nu när det är så kallt! Visserligen har ju han det hur bra som helst i vagnen men fårskinnsfäll overall å grejer så han fryser då inte men det är ändå inge nyttigt att vara ute för länge när det är sååå kallt ute!

Har haf tfredagsmys nu på kvällen med Pizza å jag tror halvastan skulle köpa Pizza rån "En till" för det var rätt lite folk där... Men men fick vår mat å kunde åka hem till pojkarna, Nero hade vaknat men somnade som vanligt om efter lite mys med mamma och pappa och lite mat.
Myskillen <3

Så sonen sover sen länge tillbaka å karln spelar Wow... så en annan fick roa sig bäst jag kunde men det blir nog sängen snart för att läsa ut min bok som är så spännande nu! Boktips: P.S I Love You / P.S Jag Älskar Dig (Finns både på Svenska och på Engelska)

Kommentarer
Postat av: helajnah

filmen p.s i <3 u är helt ok :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback