babygym

Nero ligger och tokleker i sitt babygym så jag passar på att sätta mig här en liten stund medans han underhåller sig själv :P
Idag har vi varit ute på promenad, gick runt Ullvibackar men stannade på vägen och hälsade på Pia och Evelina =)
Drack lite kaffe och snackade lite strunt, var kul att äntligen få se lilla tösen=) Så söt så!
Och vilken skillnad det är på barnen när man tittar på Nero och kollar på Evelina tycker man att hon är så liten så liten och han är så stor hehe men det är ju inte heller så konstigt hon är ju mindre både i ålder å i stl och Nero är ju ganska lång och stor för att vara så liten i ålder hehe :P
Ja barnen växer så fort så man hinner knappt med iböand tycker man hehe!

Efter kaffe knallade vi hemmåt, gjorde lite mat och jag började städa och dona här hemma, vikt tvätt har jag med gjort, donat med disken, vår diskmaskin vill inte riktigt fungera som jag vill... Tur är väl att vi ska flytta så får man skicka ut den här dumma diskmaskinen!
Ska se nu när den e klar om det blivit rent eller om jag får köra om det... Den har en tendens till att lämna kvar endel diskmedel så man får ibland köra om det igen för att det ska försvinna eller skölja allt för hand...
Har ju en ny diskmaskin när vi flyttar så det är ett bekymmer mindre men synd om denna vi har här ska kolapsa innan vi flyttar.. ska kolla om det är nå knäppt som hänt ed den bara...
Nog om den, nu ska jag börja hänga upp den sista tvätten sen blir det mys å bus med Nero innan läggdags, får passa på å mysa så mkt jag kan med han, Dennis jobbar ju till 22.15 så det finns ingen annan att mysa med.
Den otroligt roliga tvätten väntar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback