En vecka

Ja nu har jaggått över tiden en vecka.
Liten vill inte kika ut, vet inte riktigt om jag ska ta det som en komplimang eller en förolämpning...
Men vi vill ju att de ska komma ut nu så vi kan hålla dig i vår famn.
Gosa, kela och puss på dig och se vilken liten människa det är som jag burit på nu i 9 månader...

Det är som de säger, den som väntar på något gott... väntar alltid för länge,,,
Ja hur som helst vare dag så kommer jag väl en dag närmare liten men jag hade hoppats på att du redan fanns i min famn vi det här laget :)

Ska dricka min kopp te här nu sen ska jag gå å sova, så får vi väl se om det är någon som behagar sig kika ut till den stora världen inom en snar framtid.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback