+1

Jaha igår var knodden beräknad att komma men har som sagt inte behagat att kika ut :/
Hade mycket sammandragningar och förvärkar inatt men inte sjutton ville den lilla kika ut för det heller.
Vaknade lika besviken även denna morgon och insåg att förvärkarna hade avtagit och jag hade somnat mot förmodan.
Gick upp 7.40 och väckte karln som sovit jätte jänge och käkade frukost. Sen har vi tagit det lugnt, varit å handlat lite dricka till karln och donken till han annars har vi inte gjort många knop idag. Men jag tycker jag är hungrig precis hela tiden idag =/
Åt för ca 20 minuter sen men nu är jag hungrig igen eller har en hungerkänsla i mahen sp jag lär väl ta en frukt och se om mitt socker retas med mig. Kan ju även bero på att jag sov så dåligt inatt...

Se om älsklingen släpper ut mig på en promenad idag :D
Vill få igång förlossningen men tror inte att darlingen vill släppa ut mig på en långpromenad hehe. Kanske ska kolla med svärmor om jag får följa med ut å gå med hunden, det kan ju vara en ide :)

Ja vi får se vad som händer och sker, önskar ju att den lilla vill kika ut iaf =)

Måste aktivera mig lite nu =)
Hej å hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback