Torsdag

Idag är det torsdag, men hela den här dagen har känts som en onsdag, tråkigt väder som f*n. Vill ej gå upp i morse näår klockan ringde, låg och snoozade tills jag verkligen var tvungen att gå upp. Men jag kom iaf i tid till jobbet och när jag väl var där var det inga problem att sätta igång med arbetet som väntade...
Efter jobbet tog jag och Sofie och delade på en kebabpizza, sen var det dags att besiktiga bilen och den gick igenom utan anmärkningar. tackar fan för det så som jag och Kalle slet för att få bort den där jävla dragkroken hela kvällen igår, det var inte det lättaste. "Några bultar att skruva bort bara" IN MY AS!!!
Det var av med hela kofongaren, bort med balken ut med det ena det andra å det tredje för att ta bort en jävla dragkrok!
men bort kom den till slut!
Och det enda de gjorde på besiktningen var å fråga om draget var borta mer gjorde de inte sen var det färdigt haha!

Har även varit en sväng på stan idag med Sofie, köpt present till Eva som fyller år, och har fest imorrn, det skall bli skoj! Inhandlade lite alkohol till simorrn ochså, sedan blev det inge mer till mig idag.
Sofie däremot handlade en ganska rolig sak skor med utfällbara hjul "skate skor" haha så det ska bli kul å se i sommar om hon lyckas lära sig att glida på det där. Hon shoppade även present till sin systerdotter som också fyller år så det var en del presentjakt idag!

Efter en trevlig runda på stan åkte jag hem till Carro och Sebastian dit kom även Suzen och Pia så det blev mkt bebissnack och dte var riktigt trevligt att sitta å snackalite skit å dricka massa kaffe så nu har man sprungit på toaletten ett antal gånger eftersom att kaffe är extremt vätskedrivande.

Så nu sitter jag här hemma har precis skickat iväg ett mail till försäkringsbolaget, och äntligen hör jag något om vad som händer med detta ang mitt inbrott. Nu måste jag bara leta på en himla massa gamla kort där jag har bilder på de smycken jag blev av med! Hur drygt är inte det då? Hur ofta tar man kort på sina smycken? Och hur ofta syns smyckena på vanliga kort man tar? Väldigt sällan men jag har haft turen att hitta endel kort där man faktiskt ser endel smycken på iaf!
Så det är bara för mig att fortsätta leta och hoppas på lite tur!

Nu ska jag ta en cigg sedan skall jag kika på film eller om det blir tv vi får se.
Ha det!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback